اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند با موش هایی که وارد محیط زندگی شما می شوند مبارزه کنید.

به این ترتیب می توانید با یک چای کیسه ای حیوانات موذی را از خانه خود دور کنید.

حیوانات موذی

مهم نیست که چقدر خانه خود را تمیز نگه دارید، همیشه نمی توان از حیوانات موذی جلوگیری کرد، به خصوص در پاییز یا زمستان که موش ها، خصوصا در این زمان علاقه زیادی به یافتن یک مکان گرم در خانه های ما دارند. اگرچه برخی از مردم

ممکن است فکر کنند که آنها با مزه هستند، اما ما ترجیح می دهیم که آنها در خانه های ما اقامت نکنند. آیا به دنبال یک ترفند ساده برای خلاص شدن از شر حیوانات موذی هستید؟ پس این ترفند با چای کیسه ای همان چیزی است که شما نیاز دارید!

با این ترفند دوستدار حیوانات، خانه خود را به منطقه ای عاری از موش تبدیل کنید.

موش ها موذی هستند

این مهم است که بدانید وقتی یک موش را در خانه خود مشاهده کردید، می توانید مطمئن باشید که تعداد بیشتری از آنها در اطراف هستند. به هر حال موش ها موذی هستند و خیلی سریع تکثیر می شوند. هنگامی که آنها یک مکان خوب و راحت در خانه شما پیدا کردند، شروع به ساختن یک خانواده بزرگ خواهند کرد. اگر هنوز هیچ موشی ندیده اید اما با مدفوع مواجه شده اید یا سوراخ هایی در جعبه های مقوایی دیدید، احتمالاً در خانه خود موش دارید.

ترفند چای کیسه ای

یکی از ساده ترین راه ها برای دور کردن موش ها از خانه، استفاده از چای کیسه ای استفاده شده است. این به این دلیل است که موش ها از بوی آن متنفرند. چند عدد چای کیسه ای استفاده شده را در نقاطی که فکر می کنید موش ها زمان زیادی را آنجا هستند قرار دهید. با این ترفند حیوان دوست، مطمئن می شوید که موش ها از خانه شما دور می شوند و به دنبال خانه جدیدی می گردند، خانه ای که امیدواریم فاصله زیادی با خانه شما داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد