اونس طلا2390.27
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

8 وسیله ای که در خانه دارید و می تواند ارزشمند باشد

خبر خوب برای کسانی که هرگز چیزی را دور نمی اندازند!

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم، اسباب بازی های قدیمی مانند نوارهای ویدئویی، Furbies و Nintendos می توانند ارزش زیادی داشته باشند؛ اما، ممکن است شما چیزهای "قدیمی" بیشتری در خانه خود داشته باشید که می توانند پول زیادی برای شما ایجاد کنند و قطعاً دلیل خوبی برای تمیز کردن انباری هستند!

1. مجلات قدیمی

برای بسیاری از مردم دور انداختن مجلات کاری دشوار است. شاید همه این سال ها، ارزش نگهداری مجلات را داشته است، مجلاتی که ده ها سال از عمرشان می گذرد و یا دیگر چاپ نشده اند را می توان اقلام کلکسیونر واقعی در نظر گرفت. شاید آن دسته از مجلات قدیمی همچنان بتواند پول جیبی خوبی برای شما فراهم کنند.

2. مبلمان و ظروف قدیمی

مبلمان و ظروف قدیمی یا دست دوم (که به آن "وینتیج" نیز گفته می شود) می توانند ارزش داشته باشند. مبلمان و ظروفی که در زمان والدین و پدر بزرگ مادر بزرگ شما محبوب بودند، مورد توجه کلکسیونرها و دکوراتورهای داخلی قرار می گیرد.

3. دوربین های قدیمی

آیا هنوز یک دوربین قدیمی در جایی دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید؟ بسیاری از عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای دوست دارند مدل های قدیمی ای از دوربین برای خود داشته باشند.

4. کتاب

شاید شما یک بار کتابی از یک عمه بزرگ به ارث برده اید که الان در جعبه ای قرار گرفته است. انباری خود را بگردید زیرا ممکن است کتاب خاصی پیدا کنید. به عنوان مثال، اولین نسخه (1865) کتاب ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب اثر لوئیس کارول اکنون حدود 2 میلیون دلار ارزش دارد. اگرچه بسیاری این کتاب را در اختیار نخواهند داشت، اما ممکن است کتاب‌های کلاسیک یا کتاب کودک دیگری داشته باشید که اکنون ارزشمند باشند.

5. تمبر

در قدیم بیشتر رایج بود که خیلی از بچه ها تمبر جمع می کردند؛ اکنون کلکسیونرهای تمبر هنوز هم وجود دارند و حاضرند مبلغ هنگفتی برای تمبرهای کمیاب بپردازند. در مجموعه تمبرهای قدیمی خود جستجو کنید و نگاهی به Ebay بیندازید. ممکن است یک مجموعه دار برای مجموعه قدیمی شما چیزی بپردازد.

6. طلا و جواهرات

برخی از جواهرات آنقدر قدیمی هستند که تمایلی به پوشیدن آنها ندارید. آیا این برای شما صدق می کند؟ اگر چنین است، وقت آن است که آن را مرتب کنید و به دنبال خریدار احتمالی باشید.

7. نوار کاست و ضبط

شما احتمالا می‌توانید دستگاه‌های ضبط مختلف را در خانواده‌های مختلف ببینید. آیا شما یک ضبط قدیمی بیتلز در جایی دارید؟ اینها ارزش پول زیادی دارند و علاقه مندان زیادی هستند که می توانند قیمت آن را بپردازند؛ نوارهای کاست نیز محبوب هستند و می توانند پول زیادی را به همراه داشته باشند. در سال 2016 کاست آلبوم The Artist اثر Prince به قیمت 4117 دلار فروخته شد که تقریباً 3722 یورو است!

8. اسباب بازی

قبلاً اشاره کرده‌ایم که اسباب‌بازی‌های قدیمی می‌توانند ارزش زیادی داشته باشند، اما در مورد اسباب‌بازی‌هایی که عمر کمتری دارند چطور؟ مجموعه‌های پولی پاکت و کارت‌های پوکمون کمیاب با دلار بالایی به فروش می‌رسند. به عنوان مثال، کارت ویژه Charizard در سال 1999 اخیراً 5000 دلار (4520 دلار) به فروش رفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد