اونس طلا2394.45
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

غذا دهی به گونه‌های جانوری ممنوع است

منتظمی گفت: هرگونه غذا دهی به گونه‌های جانوری به ویژه گوشتخواران، علفخواران وحشی و همچنین پرندگان مهاجر آبزی ممنوع است.

به گزارش سایت طلا ،مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل تداوم بارش برف و کاهش دما در چند روز آینده احتمالا شاهد نزدیک شدن گونه‌های جانوری وحشی به حریم روستا‌ها و مراکز انسانی برای تامین غذا خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، منتظمی گفت: بارش گسترده برف و کولاک و کاهش شدید دما در بخش‌های وسیعی از کشور، به ویژه در غرب کشور سطح وسیعی از زیستگاه‌های طبیعی از برف پوشیده شده است.

به گفته مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست: با نزدیک شدن گونه‌های جانوری به مناطق مسکونی با افزایش احتمال تعارض بین انسان و حیات وحش همراه خواهد بود.

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:هرگونه غذا دهی به گونه‌های جانوری به ویژه گوشتخواران، علفخواران وحشی و همچنین پرندگان مهاجر آبزی ممنوع است و فقط در مواقع خاص با هماهنگی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در مناطق مربوط انجام شود.

او گفت: از تمامی شهروندان و طبیعت دوستان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه حضور حیوانات وحشی و یا بیمار و تلف شده در طبیعت، موارد را به نزدیکترین پاسگاه محیط بانی و ادارات محیط زیست استان‌ها گزارش کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد