اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مصرف این مکمل باعث کاهش کلسترول شما می شود

کلسترول بالا یکی از مشکلات سلامتی است که با انواع بیماری های قلبی و دیگر آسیب های سلامتی ارتباط دارد. حال شما می توانید با مصرف این مکمل کلسترول خود را کنترل کنید.

به گزارش سایت طلا، برای کاهش کلسترول شما نیاز به چیزی بیشتر از تنها خوردن یک قرص دارید. طبق گفته کلینیک مایو، توجه به رژیم غذایی منظم در کاهش کلسترول معجزه می کند. کاهش مصرف چربی های اشباع شده، چربی های ترانس و الکل می تواند به کاهش کلسترول بد LDL شما کمک کند.

همچنین افزودن منابع فیبر محلول به رژیم غذایی می تواند به کاهش LDL و افزایش کلسترول خوب HDL کمک کند. به علاوه حداقل 30 دقیقه ورزش در روز و یا پنج بار در هفته نیز می تواند کلسترول شما را بهبود بخشد.

با این حال، در کنار این روش‌ های مطمئن برای کاهش کلسترول، مکمل‌ ها می‌ توانند به عنوان یک امتیاز اضافی عمل کرده و کلسترول شما را کاهش دهند. ویتامین ها و مکمل ها به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی خود باعث می شوند تا استرس اکسیداتیو شما کاهش یافته و در نتیجه کلسترول شما کاهش یابد.

مکمل

استرس اکسیداتیو در نتیجه رادیکال های آزاد و سموم در بدن است که با کمبود آنتی اکسیدان ها برای مقابله با آسیب هایی که منجر به التهاب می شود، همراه است. استرس اکسیداتیو می تواند باعث به وجود آمدن بیماری های مزمن، چاقی و غیره شود.

آنتی اکسیدان ها ترکیبات گیاهی هستند که سیستم ایمنی را تحریک می کنند و همچنین با جلوگیری از تجمع پلاکت های خون، مسئول کاهش التهاب هستند. آنها همچنین می توانند باعث کاهش کلسترول شوند در نتیجه پیشنهاد می شود در داشتن سبک زندگی سالم مکل های آنتی اکسیدانی را نیز مصرف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد