اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دوست دارید در کدام یکی از مسیر های زیر قدم بزنید ؟

تست روانشناسی شخصیت: تا به حال به این فکر کرده‌ اید که شاید فردی ملایم، ماجراجو، پر فکر و فلسفی و یا هم شوخ طبع هستید، اما کسی شما را هنوز کشف نکرده ‌است ؟ به جای انتظار، خودتان دست به کار شوید

تست روانشناسی شخصیت: تا به حال به این فکر کرده‌ اید که شاید فردی ملایم، ماجراجو، پر فکر و فلسفی و یا هم شوخ طبع هستید، اما کسی شما را هنوز کشف نکرده ‌است..؟ به جای انتظار، خودتان دست به کار شوید. با انتخاب یکی از مسیر های زیر شخصیت اصلی تان برایتان روشن خواهد شد با ما همرا باشید

شماره 1: شما احتمالا طبیعتی ملایم تر و آرام تر دارید. مسیر شما پرازگل است. دوست دارید چیزها را آرام به دست آورید و چیزهای کوچک را احساس و قدردانی می کنید. ممکن است آرام باشید ولی صدای شما شنیده می شود.

شماره 2: شما ماجراجو هستید! عاشق تجربه های جدید و شور و اشتیاق هستید. با شهامتید و معمولا یک رهبر. بازی های احمقانه نمی کنید. از چالش لذت می برید و باور دارید آن بالا همیشه چیزی زیبا منتظر شماست.

شماره 3: شما کسی هستید که دوست دارد مسائل را کامل گمان کند و واقعا دید کاملی از زندگی دارید. در عین حال وحشی پرسشگر و درونگرا هستید. زندگی برای شما یک ماجراجویی بزرگ است. ترجیح می دهید نسبت به آدم های اطرافتان آرام و ساکت باشید.

شماره 4: حس شوخ طبعی خوبی دارید. چیزهای نمایشی و منحصر به فرد را دوست دارید. شخصیتی رنگارنگ آتشی مزاج و فیض بخش دارید. ترجیح می دهید به بالا نگاه کنید تا مسیری که در آن قرار دارید. جاه طلبید و به آسانی تسلیم نمی شوید.

شماره 5: بی ریا و فروتن هستید. به آسانی دچار تزلزل نمی شوید. سریع می بخشید و فراموش می کنید. به آسانی می خندید. این مسیر نشان می دهد که به خوبی در یک دوره ی تحول قرار دارید. مسیرتان ممکن است پرپیچ و خم باشد ولی مسیر اشتباهی نیست!

شماره 6: فردی آرام پرفکر و فلسفی هستید. دوستدار تنهایی هستید ولی با این که گاهی همراهانی در مسیرتان باشند مشکلی ندارید. دنیای شما مخفی و زیباست. ممکن است زمانی دوباره دیگران را به مسیرتان دعوت کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد