اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیدا شدن یک نوشته درون بطری بعد از ۲۶ سال

نوشته ای که ۲۶ سال قبل درون یک بطری به جریان رودخانه سپرده شده بود در استرالیا پیدا شد.

به گزارش سایت طلا ،یک مرد استرالیایی یک پیام که برای حدود ۲۶ سال قبل بوده را در یک بطری درون رودخانه پیدا کرد و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، فرستنده آن را نیز یافت.

بنا به گزارش UPI، مارتی مونسون از جزیره کینگ، گفت که او این بطری را در اوایل ژانویه در کنار رودخانه Sea Elephant پیدا کرد و عکس‌ها و پیام محو شده داخل آن را در یک گروه در فیس‌بوک منتشر کرد.

این پیام در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۱۹۹۶ توسط مارک برتون امضا شده بود و شامل اطلاعات تماس بود، اما مونسون گفت ظاهراً شماره تلفن قدیمی است.

او به روزنامه اگزاماینر گفت: "چند شماره در پیام وجود داشت، اما از آنجایی که خیلی قدیمی بود، ما نتوانستیم با آن تماس بگیریم.

مارک برتون فرستنده نامه نیز در این باره گفت که اخیراً پیام‌هایی از خواهر و مادرش دریافت کرده است که به او در مورد پست مونسون خبر دادند و وقتی آن پست را مشاهده کرد، از دیدن پیام و بطری که او و یکی از دوستانش ۲۵ سال قبل به رودخانه انداخته بودند، شوکه شد.

او گفت: "این یکی از کار‌هایی است که شما در کودکی انجام می‌دهید و فکر نمی‌کنید نتیجه‌ای داشته باشد. "

مونسون گفت که از دریافت پیام برتون در مورد پست خود متعجب و خوشحال شده است و اظهار داشت: " نمی‌توانستم باور کنم که این بطری اینهمه سال در آب شناور بوده است. "

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد