اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عذرخواهی دفتر نخست وزیری انگلیس از ملکه به دلیل برگزاری پارتی

دفتر نخست وزیری انگلیس از ملکه الیزابت دوم به خاطر دو مهمانی که در آستانه مراسم تدفین شاهزاده فیلیپ در سال ۲۰۲۱ برگزار کرده بود، عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت طلا ، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به رسانه‌های محلی گفت:‌ عمیقا باعث تاسف است که این مهمانی‌ها در زمان عزای عمومی برگزار شدند و دفتر نخست وزیری از ملکه الیزابت و خاندان سلطنتی عذرخواهی می‌کند.

وی افزود: این عذرخواهی از طریق کانال‌های رسمی ابلاغ شده است.

در آن زمان براساس محدودیت‌هایی که انگلیس به خاطر مبارزه با شیوع پاندمی کرونا اعمال کرده بود، برگزاری هرگونه گردهمایی در داخل فضای بسته و ساختمان‌ها ممنوع شده بود و تنها گروه‌های شش نفره می‌توانستند خارج از خانه یکدیگر را ملاقات کنند.

به همین خاطر ملکه الیزابت مجبور شد تا به تنهایی در مراسم تدفین همسرش شرکت کند و برای وی عزاداری کند.

این سخنگو گفت: بوریس جانسون اذعان کرد که تایید می‌کند دفتر نخست وزیری باید به بالاترین استانداردها پایبند می‌ماند و مسئولیت تمامی کارهایی را که به درستی انجام ندادیم برعهده می‌گیریم.

یکی از این مهمانی‌ها درست شب قبل از مراسم تدفین همسر ملکه الیزابت در ۱۷ آوریل سال ۲۰۲۱ برگزار شده بود. این امر بیش از پیش بوریس جانسون را که مورد انتقاد احزاب اپوزیسیون و مردم قرار گرفته، تحت فشار گذاشته است.

یکی از گزارشات اختصاصی روزنامه تلگراف از این مهمانی‌ها پرده برداشت. این روزنامه گزارش داده بود که کارمندان دفتر نخست وزیری از شب ۱۶ آوریل تا بامداد ۱۷ آوریل به بزم و مصرف مشروبات الکلی پرداخته بودند.

۱۶ آوریل سال ۲۰۲۱ انگلیس به خاطر درگذشت شاهزاده فیلیپ عزای عمومی اعلام کرده بود و پرچم‌های انگلیس در ساختمان‌های دولتی به صورت نیمه برافراشته درآمده بودند.

در این گزارش آمده است: شاهدان مدعی بودند که حجم بالایی مشروبات الکلی استفاده شده بود در حالی که برخی مهمانان به رقص و پایکوبی پرداخته بودند.

یکی از سخنگویان بوریس جانسون گفت: جیمز اسلک، مدیر سابق ارتباطات دفتر نخست وزیری در یکی از این مهمانی‌ها سخنرانی را برای خداحافظی با شاهزاده فیلیپ قرائت کرد.

اسلیک روز جمعه به خاطر "خشم و لطمه‌ای" که این مهمانی به وجود آورده، عذرخواهی کرد و گفت: این مراسم نباید در آن زمان برگزار می‌شد. من عمیقا متاسفم و مسئولیت کامل این ماجرا را برعهده می‌گیرم.

پیش از این نخست وزیر انگلیس برای برگزاری دو میهمانی دیگر در سال ۲۰۲۰ نیز به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد