اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ابتلای دوباره رئیس‌جمهور مکزیک به کرونا با تزریق سه دوز واکسن

رئیس‌جمهور ۶۸ ساله مکزیک که هر سه دوز واکسن کرونا را تزریق کرده بود، برای بار دوم به این ویروس مبتلا شده است.

به گزارش سایت طلا ، رئیس‌جمهور مکزیک که اوایل سال گذشته میلادی به ویروس کرونا مبتلا و درمان شده بود، یک بار دیگر به این ویروس مبتلا شده است.

رسانه‌‌ها خبر دادند، «آندرس مانوئل لوپز ابرادور» رئیس‌جمهور ۶۸ ساله مکزیک که هر سه دوز واکسن کرونا را تزریق کرده بود، برای بار دوم به این ویروس مبتلا شد.

به گزارش «الجزیره»، ابتلای رئیس‌جمهور مکزیک به ویروس کرونا در حالی اعلام شد که او روز دوشنبه (دیروز) بدون داشتن ماسک، در یک کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران حاضر شده بود.

آندرس مانوئل لوپز ابرادور ساعاتی بعد از این نشست خبری در پیامی توییتری خبر داد، به ویروس کرونا مبتلا و نتیجه آزمایش ابتلای او مثبت شد.

در پیام توییتری او آمده است: «به اطلاع شما می‌رسانم که مبتلا به کووید-۱۹ هستم و با وجود خفیف بودن علائم، در قرنطینه می‌مانم و فقط کارهای اداری انجام می‌دهم و تا زمانی که از آن عبور نکنم به صورت مجازی ارتباط برقرار می‌کنم».

ابرادور اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی (سال گذشته میلادی) به ویروس کرونا مبتلا شد و توانست درمان شود. رئیس‌جمهور مکزیک، ماه دسامبر۲۰۲۱ (آخرین ماه سال گذشته) دوز سوم واکسن آسترازنکا را تزریق کرده بود.

ابتلای ابرادور به کرونا در شرایطی مثبت شده که دو عضو کابینه مکزیک نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند. علاوه بر رئیس‌جمهور مکزیک، وزرای محیط زیست و اقتصاد هم کرونا گرفته‌اند.

رئیس‌جمهور مکزیک پیشتر در اظهاراتی اعلام کرده بود، گونه اُمیکرون ویروس کرونا را «کووید کوچک» خوانده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد