اونس طلا2314.73
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

اگر این 5 زبان عشق را بیاموزید همه عاشق شما می شوند

دانستن زبان عشق اطرافیان مان باعث می شود که هم آن ها را بهتر درک کنیم و هم بتوانیم به آن ها بهتر محبت کنیم.

به گزارش سایت طلا، برخی از ما فقط با شنیدن کلمات " دوستت دارم " راضـی مـی شـویم ، یا زمانی که یک بـا هـم بـودن با کیفیت را می گذرانیم ، در حالی که برخی از ما زمانی که شریک زندگی مان توالت را تمیز می کند ، بیشتر احساس مراقبت می کنیم .

1. کلمات تاکید کننده

آنهایی که زبان عشقشان کلمات تأییدی است ، پیوند کلامی را ترجیح می دهند . آنها می خواهنـد بشنوند شما دقیقاً آنچه را که در مورد آنها قدردانی یا تحسین می کنید بگویید . بـه عنـوان مثـال : " مـن واقعـاً آن را دوست داشتم وقتـی دیشب شام درست کـردی " ؛ یا فقط " دوستت دارم " .

2. اعمال و خدمات

برخی زمانی که دیگران دسـت یـاری دراز می کنند یا کاری مهربانانه بـرای مـا انجام می دهند ، بیش از همه احساس محبت می کنند . برای این ها ، دیدن شخصی کـه عمـداً محیط را بررسی می کند تا بفهمد چه کاری می تواند انجام دهـد تـا محیط او را بهتر کند ، پیامی روشن و محبت آمیز برایش ارسال می کند .

زبان عشق

3.هدیه ها

آن هایی از مـا کـه زبـان عشقشان هدیه است ، لزوماً مادی گرا نیستند . در عوض ، مخازن آن ها زمانی پر می شود که کسی چیز خاصی ، ملموس یـا ناملموس بـه آن ها ارائه می دهد ، که به آن ها کمک می کند احساس خـاص بـودن کنـد . بلـه ، واقعـاً ، این فکر است که اهمیت دارد .

4. زمان با کیفیت

بـرای ایـن افـراد ، داشتن توجـه اختصاصی و بی نظیر شخص دیگر ، ارز گرانبهایی است . در دوران کوویـد و قرنطینه ، گذرانـدن زمان با کیفیت بـا هـم میتوانـد چالش برانگیز به نظر برسد . امـا بـه لـطـف فناوری ، در واقع یکی از ساده ترین ها برای مشارکت است .

5. لمس فیزیکی

بـرای ایـن افـراد حتـى فـکـر کـردن بـه یـک آغـوش گـرم لذت بخش است . کاری که می توانید با ارسال پیامک به دوستان و اعضای خانواده با اموجی در آغـوش گرفتـن انجام دهید و به آنها بگویید ای کاش می توانستید این کار را شخصا انجـام دهید - می تواند باعـث شـود مغـز آنهـا همـان اندورفیـن هـای واقعی ناشی از بغل کردن را تولید کند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد