اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند آسان بوی نامطبوع حوله ها را ازبین ببرید

این محلول به از بین بردن بوی رطوبت حوله های شما کمک می کند!

استفاده از حوله

ما عاشق دوش گرفتن و سپس خشک کردن خود با یک حوله تازه شسته شده هستیم که به ما احساس تمیزی و تازگی می دهد! اما وقتی حوله ظاهراً تمیز خود را برمی دارید اگر کمی بوی نامطبوع بدهد واقعاً وحشتناک است و این پایان خوشایندی برای دوش گرفتنمان نیست! یک قطره سرکه می تواند همه چیز را تغییر دهد!

رطوبت

آیا امروز صبح مجبور شدید برای چندمین بار خود را با حوله ای که بوی ناخوشایندی داشت خشک کنید؟ شما تنها نیستید این بوی نه چندان مطلوب بعلت مرطوب بودن حوله ها ایجاد می شود. متأسفانه، حتی بهترین مواد شوینده نیز نمی توانند این بو را از بین ببرند. اما راهی که کار می کند استفاده از سرکه است! سرکه بوی کپک زدگی را از حوله شما می برد و همچنین با این ترفند حوله شما مثل روز اول خواهد شد زیرا سرکه باعث می شود حوله های شما زبر نشوند، اما زیبا و پف دار بمانند.

سرکه

به همین دلیل هنگام شستن حوله ها باید یک فنجان سرکه سفید اضافه کنید. می توانید سرکه را به محفظه ای که معمولاً نرم کننده می ریزید اضافه کنید. پس از شستن حوله نباید نگران بوی سرکه باشید، مواد شوینده لباسشویی مراقبت آن هستند! با این حال، مهم است که حوله های خود را به دفعات با سرکه نشویید. اگر این کار را خیلی زیاد انجام دهید، این احتمال وجود دارد که بوی سرکه برای همیشه باقی بماند. بنابراین، حوله‌ها را فقط زمانی با سرکه بشویید که واقعاً بوی کپک می‌دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد