اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راهکاری مهم برای اجرای بهتر نمایشگاه طلا و جواهر

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد گفت:رویداد نمایشگاه بسیار مهم است و باید برای حضور بیشتر مشارکت کنندگان تلاش کنیم.

علی موزرانی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درحاشیه هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد گفت: به طور کلی در نمایشگاه طلا و جواهر علاوه بر نشان دادن سطح کیفیت مصنوعات و استعداد و نوآوری های مختلف مشارکت کنندگان در حاشیه آن دیدارهایی برگزار می شود که تاثیر این جلسات شاید مهمتر از برگزاری خود نمایشگاه باشد.


وی گفت :رویداد نمایشگاه بسیار مهم است چرا که ارتقاء سطح تولید ، نیازها عرضه وتقاضا و استعدادهای جدید شناخته و مشخص می شود .
وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه با برگزاری جلسات مختلف مسائل ومشکلات این صنعت مطرح شده و برای حل آن همه همکاران در سطح کشور پیشنهاد و راه حل ارائه می‌دهند ورسیدگی به آن قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.

هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با ارائه راهکاری مهم برای اجرای بهتر نمایشگاه گفت:باید اعتماد به نتیجه مطلوب از برگزاری نمایشگاه در همکاران و مشارکت کنندگان ایجاد شود تا در دوره های بعد با رغبت بیشتری شرکت نمایند.

هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد
وی در پاسخ به سوال خبرنگار سایت طلا در مورد اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۰ گفت : موضوع شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم بوده ولی این مورد احتیاج به ایجاد زیر ساخت‌های لازم ، فرهنگ سازی و آموزش دارد تا با اعتماد بیشتری نسبت انجام وظایف محوله اقدام نمایند.
وی در پایان گفت امید است با اجرای جدید و اصلاح شده قانون مالیات ارزش افزوده رونق بهتری به این صنعت باز گردد البته قدرت مالی وتوان خرید مردم نیز تاثیر زیادی در بازار این صنعت دارد.

هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد