اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خوردن این صبحانه باعث می شود به سرعت پیر شوید

صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز به شمار می رود از این رو آن چیزی که در این وعده میل می کنید بالاترین میزان اهمیت را دارا می باشد.

به گزارش سایت طلا، همراه با افزایش سن بدن انسان تغییرات مختلفی را تجربه می کند. برای مثال، با سفت شدن رگ‌ های خونی و شریان‌ ها، استخوان‌ ها ضعیف‌ تر می‌ شوند و ماهیچه‌ های شما به مرور زمان انعطاف طبیعی خود را از دست می‌ دهند.

اگرچه این تغییرات طبیعی و در نهایت اجتناب ناپذیر هستند اما با این حال شما می توانید با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی خود و به خصوص آن چیزی که می خورید سرعت آن را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش دهید.

به گفته کورتنی دی آنجلو، متخصص تغذیه، یکی از بدترین صبحانه هایی که می توانید بخورید غلات شیرین شده صبحانه است که باعث می شود سرعت پیر شدن بدنتان افزایش پیدا کند.

غلات صبحانه را می توان یکی از سریع ترین، راحت ترین و همچنین ارزان ترین صبحانه ها در نظر گرفت. به خصوص صبح ها که زمان کمی برای تهیه غذا وجود دارد غلات صبحانه یک گزینه وسوسه انگیز به شمار می رود.

غلات صبحانه

متأسفانه، متخصصین تغذیه هشدار می دهند که این غذا اغلب حاوی موادی مانند قند اضافه شده و آرد تصفیه شده است که می تواند شما را سریعتر پیر کند.

یک بررسی در سال 2015 که در مجله Skin Therapy Letters منتشر شد، نشان داد که شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد قند اضافه شده در رژیم غذایی باعث می‌شود بدن محصول نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) تولید کند که با پیری پوست مرتبط است.

قندهای افزوده شده و کربوهیدرات های تصفیه شده باعث ایجاد التهاب در بدن شده و وزن را افزایش می دهند. همچنین باعث می شوند تا سلامت روده شما به خطر بیافتد که همگی با پیری در ارتباط هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد