اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد قیمت طلا ادامه دار شد

قیمت طلا که در هفته گذشته توانست حرکت صعودی قابل توجهی را به نمایش بگذارد در این هفته نیز به رشد خود ادامه داد.

به گزارش سایت طلا، همراه با باز شدن بازار جهانی در روز گذشته قیمت طلا ابتدا روندی نزولی به خود گرفت اما در ادامه روز افزایشی شده و توانست رشد زیادی را از خود نشان دهد.

در لحظه نگارش این خبر هر اونس طلای جهانی 1814 دلار قیمت دارد که کمتر 5 دلار افزایش را نشان می دهد. نقره نیز مانند طلا افزایش قابل توجهی یافته است و به ازای هر اونی 23.05 دلار در حال معامله است.

در چند روز پایانی سال قرار داریم و بازار های سهام عمدتا حرکتی آرام را نشان می دهند. برخی از بازار ها برای تعطیلات پایان سال بسته هستند اما با این حال شاخص های بازار سهام آمریکا رشد خوبی را شاهد بودند.

نگرانی از سویه جدید ویروس کرونا همچنان وجود دارد اما با این حال واکسن ها و دارو هایی نیز در حال تولید هستند که باعث می شود این نگرانی ها شکلی کاملا جدی اما قابل کنترل به خود بگیرد. از طرفی نگرانی های ژئوپلیتیک حول محور کشور روسیه همچنان نقشی کلیدی در بازار ایفا می کند.

در دیگر بازار ها، قیمت هر بشکه نفت خام نایمکس به شدت افزایش یافته و بیش از 75 دلار در حال معامله است. شاخص دلار آمریکا اندکی افزایش یافته است و در عین حال، بازده اوراق 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر به 1.482 درصد رسیده است.

از نظر فنی روند قیمت طلا همچنان صعودی است. قیمت طلا در مسیر صعودی خود ابتدا مقاومت 1815 دلاری را پیش روی خود داشته و در صورت عبور از آن به مقاومت 1825 دلاری خواهد رسید. بالاترین مقاومت طلا نیز در عدد 1840 دلاری قرار دارد.

از طرف دیگر در پایین نمودار قیمت طلا ابتدا در نقطه 1800 دلار حمایت می شود که یک سطح روانشناختی برای طلا است. حمایت بعدی طلا در نقطه 1785 دلار قرار داشته و افت بیشتر می تواند قیمت طلا را به 1775 دلار که پایین ترین حمایت طلا محسوب می شود برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد