اونس طلا2321.2
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

این پرتره قدیمی یک خطای دید دارد اما به سختی کسی می تواند آن را ببیند!

آیا شما می توانید تصویر پنهان شده در پرتره دختر را ببینید؟

پرتره

در این پرتره چه می بینید؟

همه عاشق تصاویر دارای خطای دید، بعلت جذابیت آنها هستند! در ابتدا، به جز تصویری که معلوم است، نمی دانید به چه چیزی نگاه می کنید؛ سپس، وقتی بالاخره آن را دیدید، دیگر نمی توانید آن را نبینید. این یک پدیده عجیب است، اما یک پدیده بسیار سرگرم کننده نیز هست و ما امروز یک مورد خوب ویژه برای شما داریم که خود ما واقعاً در ابتدا نتوانستیم آن را ببینیم…

کارت پستال

پرتره بالا (تصویر یک نقاشی را دو بار نشان می دهد) به سال 1888 برمی گردد و این اولین طراحی در نوع خود است. آیا عکس نامعلوم در تصویر را می بینید؟ پس ما به شما درود می فرستیم، زیرا بسیار سخت است! این پرتره به عنوان کارت پستال برای شرکتی به نام "انکر باگی" در آلمان به جهان راه یافت. در ابتدا هیچ اشاره ای به خطای دید آن وجود نداشت و

مردم آن را نمی دیدند. هنرمند، کاریکاتوریست بریتانیایی W.E. هیل، هنگام ساخت پرتره دقیقاً می‌دانست که چه چیزی می‌کشد، اما هرگز قصد نداشت دیگران نیز در مورد آن بدانند. اما پس از آن، مردم به آن پی بردند و هیل هزاران طرفدار پیدا کرد!

دختر جوان

آیا دختر جوانی را می بینید که به دور نگاه می کند یا پیرزنی که به پایین نگاه می کند؟ هیل نام این عکس را «پیرزن دختر جوان» گذاشت، زیرا هردو را می‌توانید در پرتره مشاهده کنید. هیل می‌دانست که چه چیزی می‌کشد، اما بعد از انتشار کارت پستال چیزی در مورد آن نشنید و به زندگی و حرفه‌اش به عنوان یک کاریکاتوریست ادامه داد. او احتمالاً نمی دانست که پرتره او و خطای دید مخفی در آن ، بسیار معروف خواهد شد!

ما درک می کنیم که چرا مردم در ابتدا پیرزن را نمی بینند چراکه دیدنش سخت است! می توانیم بگوییم نیم رخ پیرزن در تصویر است و گوش های دختر چشمان پیرزن است و خط روی گردن دختر، لب های اوست! یافتید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد