اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خوردن تنها یک عدد سوسیس در بدن شما چه اتفاقی می افتد؟

سوسیس یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر جهان است با این حال حرف هایی زیادی پشت سر آن مبنی بر اینکه برای سلامتی ضرر دارد وجود دارد. اما با خوردن تنها یک عدد سوسیس در بدن شما چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش سایت طلا، همه ما حرف های زیادی درباره اینکه سوسیس یک فرآورده گوشتی پر ضرر برای سلامتی است شنیده این اما این حرف ها تا چه میزان واقعیت دارد؟

۱. سوسیس بمب سدیم است

یک عدد هات داگ 900 میلی گرم سدیم دارد که 9 برابر استاندارد است ! این سدیم باعث فشارخون و بیماریهای قلبی می شود . علاوه بر این با زیاد کردن رشد میکروب هلیوباکتر در معده ، ریسک ابتلا به سرطان معده را بالا می برد .

۲. چربی بالا وارد خون می کند

چربی موجود در سوسیس ، دشمن قلب شاید در نگاه اول به نظر نرسد ، اما سوسیس پر از چربی اشباع است که نه تنها باعث می شود چاق شوید و یبوست بگیرید بلکه باعث بالا رفتن کلسترول و ابتلا به بیماری قلبی و سکته می شود .

هات داگ

۳.باعث رشد سلول های سرطانی می شود

اضافه کردن نیتریت به سوسیس باعث حفظ شدن رنگ صورتی ، بهتر شدن طعم آن و جلوگیری از رشد باکتری ها می شود . نیتریت موجود در سوسیس در دمای بالا به نیتروزآمین تبدیل می شود و نقش بسیار مهمی در ایجاد سرطان روده دارد .

۴. استخوان ها را نابود می کند

استفاده بیش از حد از فسفات ها در تهیه سوسیس ، جذب کلسیم توسط بدن را مختل می کند و در طی زمان منجر به پوکی استخوان می شود .

۵. مصرف چقدر سوسیس مجاز است ؟

حداکثر مقدار مجاز مصرف سوسیس 20 گرم در روز است یعنی در بدترین حالت ، 2 عدد هات داگ در ماه . مقادیر بیشتر آسیب های جبران ناپذیری به بدن می رساند .

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد