اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این راهکار های طبیعی سپر دفاعی بدن خود را تقویت کنید

راهکار های طبیعی زیادی وجود دارند که با آنها می توانید سپر دفاعی بدن خود را در برابر بیماری ها تقویت کنید.

مرکبات: بیشتر افراد به محض سرماخوردگی به مصرف ویتامین C روی می آورند. چون این ویتامین به ارتقاء سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. ویتامین C باعث افزایش تولید گلبول های سفید خون می شود که نقشی کلیدی در مبارزه با عفونت ها دارند.

فلفل دلمه: اگر تصور می کنید که مرکبات بیشتر از هر میوه و سبزی دیگری ویتامین C در خود دارند باید بدانید که فلفل دلمه قرمز ۲ برابر بیشتر از مرکبات ویتامین C دارد

کلم بروکلی: کلم بروکلی مملوء از ویتامین و مواد معدنی است. این ماده غذایی با داشتن ویتامین های A، C و E و همینطور آنتی اکسیدان و فیبر بالا، یکی از سالم ترین سبزیجاتی است که می توانید مصرف کنید.

سیر: سیر نه تنها طعم بسیار خوبی به غذاها می دهد بلکه مصرف آن برای حفظ سلامت ما ضروری است. از گذشته سیر را در مبارزه با عفونت ها بسیار مؤثر می دانند

سیر

زنجبیل: زنجبیل هم یکی دیگر از مواد غذایی است که بسیاری بعد از بیمار شدن به آن روی می آورند. مصرف این ماده غذایی ممکن است التهاب را کاهش دهد، مسأله ای که می تواند به کاهش گلو درد و دیگر مشکلات التهابی کمک کند.

اسفناج: اسفناج نه تنها حاوی ویتامین C است بلکه آنتی اکسیدان و بتاکاروتن فراوانی هم دارد، مسأله ای که ممکن است توانایی سیستم ایمنی بدن در مقابله با عفونت را بالا ببرد.

ماست: هنگام خرید ماست به دنبال محصولاتی مثل ماست چکیده باشید روی بسته بندی آن ذکر شده باشد «دارای باکتری های زنده و فعال». این باکتری ها ممکن است سیستم ایمنی بدن را فعال و به این ترتیب به مقابله با بیماری ها کمک کنند

بادام: در بحث پیشگیری از بیماری هایی مثل سرماخوردگی و مقابله با آن ها، ویتامین E از تأثیر کمتری در مقایسه با ویتامین C برخوردار است. با این حال، ویتامین E هم نقشی کلیدی در برخورداری از یک سیستم ایمنی سالم دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد