اونس طلا2333.91
مظنه14,156,000
18 گرم3,267,900
ارزش سکه31,893,468
قدیم (بهار)36,900,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم22,850,000
ربع14,800,000

چطور با انجام این ترفند، برای یخچال خود دئودورانت بسازیم؟

با استفاده از این ترفند راحت و ارزان برای یخچال خود دئودورانت بسازید.

ترفند خانگی:

شاید برای شما نیز پیش آمده که وقتی درب یخچال خود را باز می کنید بوی به خصوص ناخوشایندی به مشامتان می خورد. در اینجا ما ترفندی به شما معرفی می کنیم که همچون دئودورانت یخچال عمل کرده و هنگامی که این ترفند شگفت انگیز و کاربردی را بکار بردید از نتیجه آن لذت می برید.

1. نمک به عنوان دئودورانت برای یخچال شما

نمک مهمترین عنصر هر غذای خوش طعمی است. اما آیا می دانستید که نمک را می توان برای مصارف مختلف دیگر و برای انواع ترفند ها استفاده کرد؟ علاوه بر آن، نمک در هر خانه ای وجود دارد و بسیار ارزان نیز می باشد و شما مجبور نخواهید بود که مانند دیگر محصولات، مبالغ زیادی را برای آن بپردازید.

ترفند:

کافی است یک قاشق غذاخوری آب گازدار و نمک را با هم مخلوط کنید و مقداری از این محلول را در یخچال خود اسپری کنید. این کار نه تنها برای مواد غذایی شما 100% طبیعی و بی خطر است، چراکه فاقد مواد شیمیایی است، بلکه بوی بسیار تازه ای ایجاد می کند و هر بار که در را باز می کنید متوجه تفاوت آن خواهید شد.

همچنین نمک به مقابله با کپک ها و باکتری ها که دو دلیل اصلی بوی بد بالقوه در یخچال شماست، کمک می کند.

نیازی به گفتن نیست، هنوز هم باید مطمئن شوید که تمام قفسه ها را مرتب تمیز می کنید، چراکه نمک در محیط های کثیف کمکی نمی تواند بکند.

نکته اخر، لطفا مطمئن شوید که یخچال را در دمای ثابت و متصل به شبکه برق نگه می دارید. تغییرات مکرر دما باعث تجمع مایعات زیادی می شود که به نوبه خود محیط خوبی برای رشد باکتری ها و کپک ها ایجاد می کند.

2.از نمک یک استفاده دیگری که می توانید انجام دهید این است که عمر جاروهای خود را افزایش دهید!

طریقه انجام:

به این صورت که نمک و آب گرم را مخلوط کرده و جارو را در این مایع فرو کنید. حتماً هفته ای یک بار موهای جارو را حداقل یک ساعت در این آب نگه دارید.

شاید راه حل های شیمیایی دیگری برای این منظور مثل محلول آمونیاک و صابون وجود دارد، اما آنها دارای اشکال آشکار عوارض جانبی آمونیاک هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد