اونس طلا2344.56
مظنه15,136,000
18 گرم3,494,100
ارزش سکه34,101,408
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,600,000
نیم23,800,000
ربع14,900,000

تحت هیچ شرایطی این 4 مورد را در خودتان نگه ندارید

شاید بعد از خواندن تیتر از خودتان معنای آن را بپرسید؛ اما ما به شما می گوییم که هر چه سریع تر متن را بخوانید تا متوجه شوید چه چیزی را نباید در خودتان نگه دارید.

به گزارش سایت طلا، شاید شما هم این مسئله را تجربه کرده باشید که در شرایطی مجبور شوید ادرار، مدفوع، گاز معده و عطسه خود را نگه دارید اما این اشتباه ترین کاری است که مرتکب می شوید.

بسیاری از افراد به دلیل شرم و خجالت مجبور به نگهداشتن این موارد می کنند و یا برخی از والدین کودکان خود را مجبور به انجام چنین کاری می کنند در صورتی که از عوارض منفی انجام این کار آگاهی ندارند.

به شما خواهیم گفت که چرا نگه داشتن این موارد باعث آسیب زدن به سلامتی شما می شود.

عطسه

شاید از خیر عطسه کردن تو شرایط خاص بگذرید، اما جالب است که بدانید نگه داشتن عطسه می تواند آسیب های جدی به پرده گوش ، رگ های چشم ، رگ های مغزی بزند و حتی باعث شکستگی دنده شود.

سرویس بهداشتی

ادرار

نگه داشتن این یک مورد را خیلی طول ندهید چون می تواند باعث ضعیف شدن عضلات مثانه ، بی اختیاری ادرار و عفونت دستگاه ادراری شود.

مدفوع

زمانی که احساس دفع داشتین تو اولین فرصت اقدام کنید، هرچی بیشتر صبر کنید، آب بیشتری از مدفوع باز جذب می شود و یبوست و سختی دفع برای شما ایجاد می کند.

گاز معده

شاید نگه داشتن این مسئله برای شما آسون باشد اما این کار به مرور باعث ایجاد درد ، نفخ و سوء هاضمه می شود، پس بهتر است از این فرایند طبیعی استقبال کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد