اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هفت نشانه افراد دروغگو که باعث می شود فریب نخورید

متاسفانه بسیاری از افراد در هنگام مکالمه به شما دروغ می گویند و این موضوع باعث فریب خوردن شما می شود. نشانه هایی وجود دارد که شما با استفاده از آنها می توانید افراد دروغگو را تشخیص دهید.

به گزارش سایت طلا، هیچ فردی در دنیا علاقه ندارد که به او دروغ بگویند چراکه باعث فریب خوردن او شده و در نتیجه می تواند منجر به تصمیمات اشتباه شود. با دقت به برخی نشانه ها می توانید به راحتی افراد دروغگو را تشخیص دهید.

1. بیش از حد به خود ژست می گیرند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از افرادی که دروغ می گویند با هر دو دست حرف می زنند و ژست های زیادی به خود می گیرند اما افراد صادق کاملا معمولی برخورد می کنند.

2. جزئیات کمتری ارائه می کنند. تحقیقات نشان داده است که افرادی که صادقانه برخورد می کنند حرفشان را تغییر نداده و با جزئیات زیادی تعریف می کنند اما دروغگو ها هیچ جزئیاتی در اختیار شما قرار نمی دهند.

3. تدافعی برخورد می کنند. افراد دروغگو سریع تر عصبانی شده، جبهه می گیرند و تدافعی برخورد می کنند. آنها همچنین شما را تهدید می کنند که حرفشان را باور نمی کنید.

دروغگو

4. پاهایشان را تکان می دهند. تکان دادن پاها می تواند نشان دهنده نوسانات در سیستم عصبی خودمختار باشد که نشان دهنده عصبی بودن فرد است.

5. آنها به کندی حرف می زنند. اگر کسی برای پاسخ به یک سوال بیش از 5 ثانیه صبر کند، این نشانه بسیار خوبی از دروغگویی است. البته توجه داشته باشید شخص مقابل به دلیل خستگی یا عادت همیشگی آهسته حرف نزند.

6. از تاکتیک های انحرافی استفاده می کنند. عوض کردن موضوع، پرسیدن سوال های بی ربط و همچنین حرف زدن با جملات نامفهوم می تواند از نشانه های خوب دروغگویی باشد.

7. آنها احساسات منفی منتقل می کنند. آنها در حرف های خود کلمات زیادی با بار منفی مانند نفرت، غم و یا بی ارزش بودن استفاده می کنند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد