اونس طلا2323.04
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

مراحل شکست عشقی در دخترها چگونه است؟

مراحل جدایی و پشت سر گذاشتن یک رابطه و زندگی برای دخترها متفاوت از پسرها است در نتیجه مراحل مختلفی را با خوردن شکست عشقی پشت سر می گذارند.

به گزارش سایت طلا، دخترها در زمانی که شکست عشقی را در زندگی خود تجربه می کنند مراحل و روزهای سختی را پشت سر می گذارند که در این مطلب این مراحل را خواهیم شمرد.

1_گریه ناشی از جدایی

یکی از واکنش های زنان هنگام ناراحتی ، جدایی و شکست عشقی گریه است که چون منجر به بروز احساسات و تخلیه هیجانی می شود برای حال خوب او مفید است .گریه در دو مرحله رخ می دهد ، در مرحله اول پس از گریه کنند که به آنها زیاد ، دختران احساس آرامش درونی می بسیار کمک می کند تا وضعیت ویرانگر اولیه را بگذرانند . کند زیرا در مرحله دوم فرد احساس پوچی می معمولا دختران در رابطه عاطفی خود همه احساساتشان را : وع خرج می کنند و هنگام جدایی احساس خلا درونی و عدم پاسخ به حس های ابراز شده به آن ها دست می دهد.

دختر

2_انکار تمام شدن رابطه

در این مرحله از شکست عشقی فرد تمام شدن رابطه را باور نکرده و مدام فکر می کند که هر لحظه از خوابی است و در آن بیدار شده و این کابوس تمام می شود ، این مرحله یکی از سخت ترین مراحل است زیرا فرد می داند که رابطه تمام شده اما نمی خواهد آن را باور کند.

3_سوال کردن از خود در مورد چرایی شکست عشقی

در این مرحله اعتماد به نفس زن پایین آمده و مدام خود را مورد سوال قرار می دهد و احساس کند که نالایق است . افکار و منفی زیادی در مورد خود به سراغ او آمده من و مدام فکر می کند که اشتباهی در رابطه از او سر زده است اما این افکار اشتباه بوده و فرد باید بداند که همه در زندگی و اشتباه کرده و شکست عشقی را تجربه می کنند.

4_خشم ناشی از شکست

در این مرحله زنان احساس خشم زیادی را درون خود نسبت به فرد مقابل و حتی گاهی نسبت به خود احساس کنند ، برای مثال فکر می کنند که لیاقت چنین برخوردی را نداشته و یا فرد مقابل ناحقی کرده است ، گاهی هم فرد تصور می کند که حماقت کرده است و نسبت به خود عصبانی می شود .

شکست عشقی

5_دنبال کردن فرد

در این مرحله دختران فردی که از او جدا شده است را دنبال می کنند ، برای مثال صفحات مجازی او را چک کرده و یا از دیگران در مورد او پرس و جو می کند.

6_قبول واقعیت

فرد در این مرحله اتمام رابطه و شکست عشقی خود را می پذیرد و خود را دیگر سرزنش نمی کند و لایق ناراحتی نمی داند.

7_رد شدن از شکست عشقی

در این مرحله فرد رابطه قبلی و شکست عشقی را فراموش کرده و درگیری ذهنی او نسبت به اتمام رابطه تمام شده است و خود را از آن رها می داند و آماده برقراری روابط جدید و فرصت های بهتر می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد