اونس طلا2394.45
مظنه16,156,000
18 گرم3,729,600
ارزش سکه36,399,468
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

اگر تنبل هستید، این راه های کاهش وزن مخصوص شماست

بسیاری از ما در کم کردن وزن خود جدی نیستیم و در این کار تنبلی می کنیم. با این حال راه هایی وجود دارد که هم تنبلی را داشته باشیم و هم زمان وزن خود را نیز کاهش دهیم.

به گزارش سایت طلا، روش های متنوعی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد کاهش وزن را یک کار بسیار سخت می دانند اما با روش هایی که در ادامه خواهیم گفت بدون سختی لاغر شوید.

1. چای سبز بنوشید. یکی از ساده ترین راه ها برای لاغر شدن نوشیدن چای است. چه کاری ساده تر از اینکه روی صندلی بنشینید و چای بنوشید و لاغر شوید؟ با نوشیدنچای سبز این اتفاق کاملا ممکن است.

2. خواب کافی داشته باشید. چه کاری ساده تر از اینکه برای لاغر شدن بخوابید؟ خواب نامنظم و بی کیفیت می تواند هورمون های گرسنگی و سیری را بهم بریزد. خوابیدن منظم هفت یا هشت ساعت در روز می تواند شما را در لاغر شدن یاری دهد.

چای سبز

3. در دمای پایین بخوابید. دمای پایین تر باعث تحریک سلول های چربی شده و در نهایت شما چربی بیشتری خواهید سوزاند. علاوه بر این دمای پایین اتاق خواب می تواند کیفیت خواب شما را نیز افزایش دهد.

4. شیرینی های طبیعی بیشتری بخورید. یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن تعویض اسنک های شیرین با انواع میوه ها است. این کار همچنین شما را عادت می دهد که رژیم غذایی سالم تری داشته باشید.

5. نوشیدنی های خود را در لیوان های کوچک تری بنوشید. تحقیقات نشان داده است لیوان و ظروف کوچک دیگر باعث می شود تا مصرف غذا و نوشیدنی خود را کاهش دهید. البته برای نوشیدنی های قندی این کار را انجام دهید و تا می توانید سبزیجات مصرف کنید.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد