اونس طلا2394.45
مظنه16,096,000
18 گرم3,715,700
ارزش سکه36,264,288
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

جمهوری‌خواهان توافق هسته‌ای را پاره می‌کنند

تام کاتن مدعی شد: وقتی جمهوری خواهان دوباره قدرت را به دست بگیرند، توافق هسته‌ای را پاره خواهند کرد.

به گزارش سایت طلا، تام کاتن، سناتور آمریکایی در سخنانی در واکنش به از سرگیری مذاکرات احیای برجام مدعی شد: وقتی جمهوری خواهان دوباره قدرت را به دست بگیرند، توافق هسته‌ای را پاره خواهند کرد.

سناتور تام کاتن در پیامی توئیتری نوشت: توافق هسته‌ای که بین ایران و بایدن حاصل شود، بدتر از توافق قبلی خواهد بود و وقتی جمهوری خواهان دوباره قدرت را به دست بگیرند آن را پاره خواهند کرد.

عصر دیروز (دوشنبه) دور هفتم مذکرات کمیسیون مشترک برجام در وین، پایتخت اتریش برگزار شد. وزارت خارجه آمریکا، پس از پایان مذاکرات مدعی شد که ادامه پیشرفت‌های ایران در برنامه هسته‌ای در تعارض با هدف بازگشت به توافق هسته‌ای است، اما انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد که به مذاکرات خوشبین است.

دور ششم مذاکرات هسته‌ای ایران در تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری و در وین برگزار شد.

آمریکا نیز به دلیل اینکه سال ۲۰۱۸ با بدعهدی از برجام خارج شده و روند آن را با مشکل روبرو کرده بود، در نشست‌های اخیر به صورت غیرمستقیم در مذاکرات حضور دارد.

به تازگی «علی باقری کنی» مذاکره کننده ارشد کشورمان در نشست وین در مصاحبه با نشریه انگلیسی ایندیپندنت لغو تمامی تحریم‌ها علیه ایران را شرط لازم برای موفقیت مذاکرات هسته‌ای در وین دانست و گفت: «هدف مذاکرات در اصل این است که دولت بایدن به توافقی بپیوندند که دولت ترامپ یک‌جانبه از آن خارج شد. البته هرگونه پیشرفتی در این راستا باید همراه با لغو تمامی تحریم‌ها باشد و این تضمین ارائه شود که دولت‌های بعدی در آمریکا مانند ترامپ یک‌جانبه از این توافق خارج نشوند.»

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد