اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا می توانید پروانه پنهان شده را پیدا کنید؟

با حل این پازل جستجو قدرت دقت خود را به چالش بکشید.

بازی اشیاء پنهان

استاد مبدل، هنرمند مجارستانی Gergely Dudás، به عنوان تصویرگر این مدل بازی ها شناخته می شود و در مقاله های ما بسیار مورد اشاره قرار می گیرد. این هنرمند تصویرگر مرتباً خلاقیت‌های هیجان‌انگیز خود را ارائه می‌کند که به طرز ماهرانه‌ای جزئیات غیرقابل تشخیص را پنهان می‌کند. ناگفته نماند که تصویرسازی های او بزرگترها و نوجوانان را به طور یکسان تحت تأثیر قرار می دهد!

اگر قبلاً پازل‌های جستجو او را حل کرده‌اید و موفق شده‌اید یک موش کوچک را در میان سنجاب‌ها پیدا کنید، امروز برای بازی سرگرم‌کننده دیگری آماده شوید. آیا می توانید در این تصویر گرم و شاد یک پروانه را در میان گل های آفتابگردان ببینید؟

پیدا کردی؟ اگر نه و جست و جوی کامل در میان ازدحام آفتابگردان ها را به پایان رسانده اید و دست خالی مانده اید، به گوشه سمت چپ بالای تصویر نگاه کنید.

پروانه کوچک با شاخک هایش را می بینید؟ همین است! مسلماً، این بازی سرگرم کننده ما را وادار کرد که برای یافتن آن برای مدت طولانی به صفحه نمایش خیره شویم.

آیا شما نیز عاشق حل بازی های شی پنهان Dudlof هستید؟ آیا توانستید موجود پنهان بازیگوش در این تصویر را فوراً تشخیص دهید؟ برای شما چقدر طول کشید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید و دوستان خود را به چالش بکشید تا به تصاویر Gergely Dudás نگاهی بیندازند و ببینید چقدر طول می کشد تا پروانه را در میان گل های آفتابگردان پیدا کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد