اونس طلا2334.2
مظنه14,861,000
18 گرم3,430,600
ارزش سکه33,481,833
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

مدیر مک دونالد: مردم باید از این محصولات در مک دونالد برحذر باشند!

یکی از مدیران می گوید: هرگز نباید این محصولات را در مک دونالد سفارش دهید!

مک دونالد

مک‌دونالد بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان است که با بیش از ۳۷٬۸۰۰ شعبه در ۱۱۹ کشور، روزانه به ۶۴ میلیون مشتری سرویس می‌دهد.مک‌دونالد محصولاتی چون همبرگر، انواع نوشابه، سیب زمینی سرخ کرده، مرغ، چیزبرگر، صبحانه و موارد دیگر بسیاری را ارائه می‌کند که گاهی برپایه ذائقه یا فرهنگ محلی تغییراتی می‌کند.

این برند در بین مردم جهان نیز بسیار محبوب بوده و با اقبال خوبی روبرو است. اما کاربران یک وب‌سایت گفتگوی آمریکایی به نام Reddit، ، سؤالاتی را برای یکی از مدیران این رستوران زنجیره ای ارسال کردند که وی به آنها پاسخ داد، اما هیچ کس انتظار نداشت که او کاملاً صادق باشد! این مدیر خصوصا در مورد مرغ غول فست فود، نظر منفی داشت، چراکه ظاهراً مرغی که در مک دونالد سرو می شود کاملاً افتضاح است و حتی چشمانش کمی شبیه ژلاتین است! این مرغ منجمد وحشتناک که مشتریان آنها آن را یخ زدایی و بخارپز می کنند، قبل از اینکه منجمد شده و از تایلند برسد، نیم پز می‌شود. مک ناگت‌های بسیار محبوب نیز قبل از پخت، اشتها آور نیستند. به گفته مدیر، آنها شبیه نوعی "کف صورتی" هستند!

بیگ مک

آیا گذر شما نیز به این رستوران زنجیره ای افتاده است؟ معمولا سالاد مک دونالد را سفارش می دهید؟ متاسفیم، اخبار ناامید کننده ای برای شما داریم. مدیر می گوید سس سالاد «پر از ضایعات غذایی است». خوشبختانه، همه چیزهایی که در مک دونالد ارائه می شود به اندازه این دو نمونه وحشتناک نیست. آنها از مواد تازه و گوشت گاو با کیفیت، زیاد استفاده می کنند. درنتیجه، دفعه بعد که در مک‌دونالد زیاده‌روی کردید، به شما توصیه می‌کنیم از سالاد و مک ناگت صرف نظر کنید و به سراغ BigMac یا Quarter Pounder بروید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد