اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جنیفر لوپز خواننده مشهور، چه رژیم غذایی ای را دنبال می کند؟

وقتی صحبت از تغذیه سالم و ورزش می شود، این خواننده 50 ساله دقیقا می داند که دارد چه می کند.

رژیم غذایی جنیفر

جنیفر متقاعد شده است که خوردن غذای سالم و ورزش روزانه کلید تناسب اندام و پوست درخشان اوست. علاوه بر این، او معتقد است زمانی که سالم غذا می خورد، بهترین احساس را دارد. به گفته مربی شخصی او تریسی اندرسون، غذای سالم انرژی مورد نیاز جنیفر را برای انجام کاری که انجام می دهد فراهم می کند. او به مردم می گوید: «غذای او بسیار مغذی، تازه و ارگانیک، با مقدار زیادی پروتئین است.»

صبحانه

جنیفر اغلب روز را با یک اسموتی سالم شروع می کند. اسموتی مورد علاقه او، میوه قرمز، ماست یونانی، دارچین، عسل، چند تکه یخ، آب لیمو و یک قاشق پودر پروتئین است. اگر بخواهد آن را عوض کند، اغلب جو دوسر را با میوه انتخاب می کند. جنی قهوه نمی نوشد مگر اینکه قهوه بدون کافئین باشد. یک بار جنیفر به Us Weekly گفت: «من سال‌هاست که کافئین نمی‌نوشم.» در عوض، در طول روز آب زیادی می نوشد تا بدنش هیدراته بماند.

نهار

برای نهار، جنیفر اغلب به دنبال یک سالاد با مقدار زیادی سبزیجات، سالمون، فلفل و کدو سبز می رود؛ همچنین او دوست دارد دانه های کدو تنبل بو داده، پنیر فتا و موسیر را به سالاد خود اضافه کند. او سس خود را با آب لیمو و روغن زیتون درست می کند؛ بعلاوه خوردن روزانه یک مشت آجیل بدون نمک از عادات غذایی اوست. مربی وی می گوید: "جنیفر تا حد امکان از غذاهای فرآوری شده دوری می کند و مواد مغذی خود را عمدتا از محصولات گیاهی دریافت می کند." برای سیر ماندن، این خواننده به هر وعده غذایی خود پروتئین اضافه می کند، او همچنین پروتئین خود را از تخم مرغ، بوقلمون، ماهی و مرغ دریافت می کند. جنیفر می‌گوید: پروتئین ها برای مدت طولانی به من احساس سیری می‌دهند و علاوه بر این سوخت عالی برای عضلات شما هستند و برای پرخوری ایده آل هستند.

شام

وقتی جنیفر در خانه است، با بچه هایش غذا می خورد. شام معمولاً شامل غذاهای غنی از پروتئین با مقدار زیادی سبزیجات است. علاوه بر این، خواننده اغلب برنج قهوه ای، سیب زمینی شیرین نیز می خورد. یکی از غذاهای مورد علاقه او سینه مرغ کبابی با کلم بروکسل سرخ شده و سیب زمینی پخته شده است. وقتی جنیفر در سفر است، همیشه در رستوران ها غذا می خورد و در آنجا نیز عادات غذایی سالم خود را حفظ می کند. خواننده چنین می‌گوید: «بیشتر رستوران‌ها چند وعده غذایی سالم مثل سالاد یا ماهی با سبزیجات در منوی خود دارند که من آن ها را انتخاب می کنم و البته در طول شب به اندازه کافی آب نیز می نوشم.»

دسر

اگرچه جنیفر فوق العاده سالم غذا می خورد، اما دوست ندارد چیزهای خوشمزه را انکار کند. «من هنوز هم گاهی اوقات یک میان وعده ناسالم می خورم، اما در حد اعتدال و هرگز هم به خودم گرسنگی نمی دهم،» او اذعان می کند که از خوردن بستنی با چیپسی شکلاتی و بیسکویت شکلاتی لذت می برد. همچنین شما می توانید او را نصف شب برای یک تکه پای سیب خوشمزه از خواب بیدار کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد