اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر پوست نرم و صافی می خواهید این کار ها را انجام دهید

پوست نرم، صاف و بدون چربی یکی از آرزو های هر فردی است که می توان با انجام چند کار ساده و روزمره آن را به دست آورد.

منافذ گشاد پوستی یکی از مشکلات پوست است. منافذ گشاد باعث می شود پوستتان بسیار زبر و ناصاف به نظر برسد. در ادامه راه کار هایی را به شما خواهیم گفت که با آنها می توانید منافذ پوستی تان را کوچک کنید.

1. مصرف شکر خود را کاهش دهید. غذا های سرخ شده و شیرین با شکر تصفیه شده (سفید) باعث مسدود شدن منافذ پوست شما شده و آن را خراب می کند. شما به راحتی می توانید با تعویض قندهای تصفیه شده با جایگزین های سالم از این مشکل فرار کنید.

2. از کاغذ های ازبین برنده روغن زیاد استفاده نکنید. این کاغذ ها باعث از بین رفتن چربی های سالم روی پوست شده و در نتیجه پوست شما چربی بیشتری تولید می کند. علاوه براین، این کاغذ ها تنها باعث از بین رفتن چربی در لحظه شده و مشکل اصلی را حل نمی کند.

3. از محصولات حاوی عصاره چای سبز استفاده کنید. محصولات مراقبت از پوست با عصاره چای سبز پوست را تسکین داده و از آن محافظت می کند. آنها همچنین تولید سبوم را کاهش می دهند و و از پیری پوست جلوگیری می کنند.

چای سبز

4. تمام روز از پودر آرایش استفاده نکنید. اگر تمام روز از پودر آرایش استفاده می کنید، هر روز ممکن است به سادگی منافذ خود را مسدود کنید. علاوه بر این، این محصولات معمولا حاوی تالک هستند که می تواند چشم و بینی شما را تحریک کند.

5. محصولات حاوی مواد کودوژنیک را خریداری نکنید. قبل از خرید محصولات مراقبت از پوست، مطمئن شوید که حاوی مواد کودوژنیک نیستند که می توانند منافذ پوست را مسدود کنند.

6. از پاک کننده اسید سالیسیلیک استفاده کنید. آکنه منافذ شما را می بندد. در نتیجه منافذ شما را بیشتر نمایان می کند. مطالعات نشان داده است که استفاده از یک پاک کننده با اسید سالیسیلیک ممکن است به باز کردن منافذ شما کمک کند. برخی از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک به اندازه کافی ملایم هستند که می توان حتی هر روز از آنها استفاده کرد.

7. از پاک کننده های مبتنی بر ژل استفاده کنید. یک نکته دیگر که کارشناسان پیشنهاد می کنند استفاده از پاک کننده های مبتنی بر ژل به جای لوسیون است. آنها در پاکسازی سبوم اضافی خوب عمل می کنند و این منجر به به حداقل رساندن ظاهر منافذ بزرگ می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد