اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 باور اشتباه درباره موها که نباید هرگز باور کنید

برخی از باورهای اشتباه درباره مراقبت از پوست و مو می تواند باعث آسیب رسیدن به موهای شما شود. در نتیجه بهتر است پیش از آسیب رسیدن به موهایتان این باورهای غلط را دور بریزید.

عموما باورهای غلطی درباره پوست و مو وجود دارد که عمل کردن به برخی از آن ها می تواند باعث ایجاد آسیب های جدی به موهای شما شود.

در نتیجه بهتر است این باور های غلط را بشناسید و از آن ها دوری کنید.

1. افزایش حجم مو ها با کوتاه کردن: اگر ریزش مو دارید باید علت ریزش موی خود را پیدا کنید و درمان مناسب آن را انجام دهید. کوتاه کردن موها هیچ تاثیری در قطع ریزش مو ندارد. با کوتاه کردن مـوهای بلند قسمت های خـشک و آسیب دیده حـذف شـده و مـو پرپشت به نظر می رسد.

2. پرپشت شدن مژه و ابروها با وازلین: وازلین باعث کوچک شدن فولیکول موهای ابرو و مژه می شود و در نهایت باعث ریزش می شود.

ریزش مو

3. کراتین باعث تقویت موهای شما می شود: اگر کراتین مرغوب باشد و اپراتور حرفه ای باشد و خودتان هم به خوبی از موهایتان مراقبت کنید ظاهر موهایتان فقط به صورت موقتی زیبا می شود و بعد دوباره باید تمدید کنید. حالا اگر همه شرایط بالا برعکس باشد یعنی ساقه موهایتان نابود می شود و بعد از مدتی مجبور به کوتاه کردن موهایتان می شوید و از طرفی کف سرتان انقدر چرب می شود که باعث ریزش مو می شود.

4. شامپو بچه فقط برای بچه ها مناسب است: چون کف سرشان چرب نمی شود اما پوسته سر دارد پس نیاز به پاک کنندگی ندارد و ph متفاوتی از ph شامپو بزرگسالان دارد، پس برای شما مناسب نیست.

5. مـوهاتان را با تاید بشورید تا پرپشت شود: تاید بشدت قلیایی است و پوست و مو را بشدت خشک می کند و در بلند مدت باعث ریزش مو می شود.

6. مایونز مانند کراتینه موهایتان را لخت می کند: اگر دوست دارید دچار خشکی شدید، شوره و وز شدن مو شوید حتما از سس مایونز استفاده کنید تا تضمینی موهات نابود شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد