اونس طلا2337.71
مظنه14,961,000
18 گرم3,453,700
ارزش سکه33,707,133
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

دختری که مجبور به ترک کردن سگش شده بود پس از 11 سال او را پیدا کرد

دختری که در زمان کودکی مجبور به ترک کردن سگ مورد علاقه خود شده بود اکنون پس از 11 سال دوباره او را پیدا کرد. کلوئی که نام این سگ است در حاضر همبازی فرزند صاحب خود شده است.

وقتی 'نیکول رنا' ۱۰ ساله شد، از مادربزرگش یک توله سگ خاکستری هدیه گرفت که او را کلوئی نامید. او می‌گوید، "کلوئی را تا حد مرگ دوست داشتم. او بهترین دوست من بود." ‌

نیکول پس از مدتی به دلیل شرایط کاری پدرش، مجبور شد کلوئی را به یک پناهگاه محلی بفرستند. سال‌ها گذشت نیکول بزرگ شد، ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. ‌

یک روز، او در فیس‌بوک به یک آگهی در مورد سگ سالخورده‌ای که به خانه نیاز دارد، برخورد کرد. این سگ شباهت زیادی به کلوئی داشت و همین نام را داشت. نیکول تصمیم گرفت سگ را به قبول کند و او را به خانه آورد.⁠

نیکول گفت: وقتی سگ یازده ساله را دیدم، او به سمت من دوید و صورتم را لیسید و من در قلبم احساس کردم که او باید همان کلوئی باشد. با این‌حال شوهرم بدبین بود و فکر می‌کرد من دیوانه شده‌ام.

نیکول به مطب دامپزشکی که در بدن کلوئی ریزتراشه (میکروچیپ) کار گذاشته بود رفت تا شناسنامه‌اش را بررسی کند و دامپزشک تایید کرد که تمامی اعداد و ارقام کاملا مطابقت دارند.

نیکول با هیجان گفت: او خودش بود. او کمی کوچک‌تر شده و دندان ندارد، اما هنوز عاشق دویدن است." کلوئی اکنون با نسل بعدی خانواده گریمز، ویولت، دختر چهار ماهه نیکول، بازی می‌کند.

نکیول می‌گوید: "آن ها عاشق بازی با یکدیگر هستند. کلوئی با ویولت بسیار مهربان است و دیدن آن ها در کنار هم، ما را بسیار خوشحال می‌کند."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد