اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند ها هیچگاه در یک رستوران بد غذا نخورید

رفتن به رستوران یکی از تفریحات همه ما است بنابراین بسیار مهم است بدانیم رستورانی که در آن غذا می خوریم رستوران خوبی است یا خیر.

برخی از سرآشپز ها تلاش کرده اند تا نکاتی را با ما به اشتراک بگذارند که از نگاه اکثر مشتریان رستوران ها مخفی می ماند و به ما کیفیت یک رستوران را نشان می دهد.

1. وقتی غذایی در مرکز منو قرار گرفته و یا به شکل خاصی مشخص شده است معمولا غذایی پرسود برای رستوران است که دوست دارد مشتری آن را سفارش دهد در نتیجه بهتر است از این کار پرهیز کنید.

2. قوانین پاکیزگی و رعایت بهداشت عمدتا بر روی فست فود ها بیش از دیگر رستوران ها اجرا می شود و از این نظر معمولا تمیز تر هستند با این حال برای همه مکان ها این موضوع صادق نیست.

3. داشتن منوی بزرگ و غذا های نزدیک بهم (غذا های فصلی که در آن قرار دارید) می تواند نشان دهنده کیفیت یک رستوران باشد.

4. کیفیت گوشت و ماهی یک رستوران می تواند بیانگر نمای کلی از کیفیت یک رستوران باشد. اگر مشاهده کردید از سس زیاد در کنار غذا ها استفاده شده است این احتمال وجود دارد که رستوران در حال پنهان کردن موضوعی در مورد کیفیت غذا است.

5. استفاده کارکنان از گوشی همراه هنگام کار، دیوار های کثیف و سرویس بهراشتی نامطبوع نشان دهنده عدم تورم مدیریت رستوران به کیفیت است و بهتر است آنجا غذا نخورید.

6. دستگاه های یخ ساز یکی از کثیف ترین بخش های آشپزخانه هاست در نتیجه بهتر است نوشیدنی خود را بدون یخ سفارش دهید.

7. اگر هیچ صدایی از آشپزخانه نمی شنوید این احتمال وجود دارد که کیفیت غذای آنجا چندان مناسب نباشد چراکه نشان دهنده از پیش آماده بودن غذا های رستوران و یا ماهر نبودن آشپز ها است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد