اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیدا شدن یک نوزاد دختر در مجرای فاضلاب به کمک گربه ها

به تازگی پلیس مومبای نوزاد دختری را در مجاری فاضلاب این شهر پیدا کرده است که گربه ها او را احاطه کرده بودند و درحال خرخر و غرش بودند.

یک نوزاد پنج روزه که در مجرای فاضلاب رها شده بود تا بمیرد، دارد بهبود می‌یابد. پزشکان در بیمارستان محلی رجاوادی گفته اند، که وضعش مناسب است و همچنان زیر نظر قرار دارد.

پلیس می‌گوید این نوزاد را یک دسته گربه پیدا کردند. آنها دور چاه کنار خیابان جمع شدند و با صدای بلند خرخر و غرش می‌کردند. پلیس در حال تحقیق پیرامون این پرونده است.

هنوز اظهار نظر رسمی درباره انگیزه‌های احتمالی نشده است، اما ترک نوزادان دختر در هند قبلا نیز رخ داده است، چون پسرزایی برای برخی خانواده‌ها و در برخی رسوم ارجحیت دارد.

هند یکی از پایین‌ترین نرخ‌های جمعیت زنان به مردان را در جهان دارد. بسیاری از خانواده‌ها جنین دختر خود را با کمک کلینیک‌های غیرقانونی تعیین جنسیت سقط می‌کنند، با این حال حتی بعد از تولد نیز موارد کشتن نوزادان دختر یا رها کردن آن وجود دارد.

در این مورد یک تیم پلیس به رهبری یک افسر زن نوزاد را نجات داد. وقتی پلیس رسید، نوزاد داخل مجرا دراز کشیده بود. پلیس می‌گوید که او داخل فاضلاب قرار داشت و جیغ می‌زد.

این خبر واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی هند داشته است. عکسی که پلیس مومبای بعد از پیچاندن نوزاد در پارچه سفید گرفت بارها همرسانی شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد