اونس طلا2327.38
مظنه14,691,000
18 گرم3,391,400
ارزش سکه33,098,823
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,850,000
نیم23,200,000
ربع15,200,000

واکنش محمود عباس درباره انتقال وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی به قدس

«محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی تصمیم سران صهیونیست به انتقال وزارتخانه های این رژیم به بیت المقدس گفت:«سران اسرائیل با آتش بازی می‌کنند».

به گزارش سایت طلا،خبرگزاری فلسطینی «معا» امروز (پنجشنبه) با اعلام این مطلب افزود: «نبیل أبو ردینه» سخنگوی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در اظهاراتی به «صدای فلسطین» گفت که هر اقدامی از سوی اسرائیل در خصوص قدس شرقی اشغالی مردود، محکوم و نامشروع است.

وی افزود که صهیونیست ها همواره حقایق را وارونه و نادرست جلوه می دهند؛ سرانجام شهرک سازی و اشغالگری از بین خواهد رفت و آنها حتی یک فلسطینی را پیدا نخواهند کرد که نقض حاکمیت و سرزمین خود را بپذیرد.

سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان یادآور شد که محمود عباس در دیدار روز گذشته (چهارشنبه) در رام الله با «لیندا گرینفیلد»، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، گفت که «نمی توان اقدام اسرائیل را در انتقال وزارتخانه های آن تحمل کرد و این مساله دیگر قابل تحمل نیست.»

وی ادامه داد که رئیس تشکیلات خودگردان به نماینده آمریکا اطلاع داد که همه اقدامات اسرائیل تنها به وخامت اوضاع و تضعیف راه حل دو کشوری منجر می شود که دولت آمریکا به آن تعهد داده است.

ابو ردینه تاکید کرد که اقدامات اسرائیل از سوی جامعه جهانی محکوم شده و دولت آمریکا باید در این باره اقدام عملی و اجرایی انجام دهد و اکنون دیگر فلسطینی ها نمی توانند رویکردهای غیرقانونی و زیاده خواهانه صهیونیست ها را تحمل کنند.

منابع اسرائیلی خبر دادند که کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «نفتالی بنت» چند روز پیش با انتقال وزارتخانه‌ها و دستگاه های اجرایی این رژیم به قدس موافقت کرده است.

بر پایه این گزارش، مقام های صهیونیست وزارت خانه هایی که از این تصمیم خودداری کنند را تحت تحریم های مالی و بودجه ای قرار خواهند داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم انتقال وزارتخانه ها مبتنی بر دو اصل قانون اساسی، یعنی «قدس پایتخت اسرائیل» و «قانون مربوطه به دولت» است که هر دو اصل تاکید دارند همه دستگاه های اجرایی باید به قدس نقل مکان کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد