اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خوردن این غذا ها هرگز بیمار نشوید

غذا هایی که ما می خوریم تاثیر بسیاری بر روی سیستم ایمنی بدن دارد. در واقع یک رژیم غذایی معتدل و مناسب و سرشار از غذا های مفید می تواند با قوی کردن سیستم ایمنی بدن ما جلوی بیمار شدنمان را بگیرد.

درست است که ما بهرحال مریض می شویم. اما یک سیستم ایمنی قوی باعث می شود که تعداد دفعات بیمار شدن ما کاهش پیدا کرده و همچنین بیماری برای ما بسیار ساده تر باشد.

در ادامه ما به شما غذا هایی را معرفی خواهیم کرد که مصرف منظم آنها می تواند سیستم ایمنی تان را به قدرتمند کرده و جلوی بیمار شدنتان را بگیرد.

1. مارچوبه: مارچوبه حاوی نوعی فیبر است که پری بیوتیک ها را تقویت می کند. پری بیوتیک ها با بهبود سیستم ایمنی بدن، با افزایش سیتوکین های ضد التهابی و در عین حال کاهش سیتوکین های پیش التهابی به شما در جلوگیری از بیماری کمک می کنند.

2. شیر: این ماده سرشار از سلنیوم و روی است. تحقیقات نشان داده است که سلنیوم می تواند سیستم ایمنی را تقویت کرده و کمبود روی باعث مختل شدن سیستم ایمنی می شود.

مارچوبه

3. قارچ شیتاکه: این نوع از قارچ تاثیرات گسترده ای را بر روی سیستم ایمنی گذاشته که از جمله انها افزایش پاسخ ایمنی سلول T در فرایند دفاع ایمنی بدن در برابر عفونت ها است.

4. بروکلی: کلم بروکلی حاوی ترکیبی به نام سولفورافان گلوکوزینولات است که عامل مبارزه با بیماری بوده و ایمنی را تقویت می کند. بروکلی همچنین سرشار از انواع آنتی اکسیدان هاست که در دفاع از بدن در برابر بیماری نقش دارند.

5. سوپ مرغ: هرچند تحقیقات دقیق و کاهی در این زمینه وجود ندارد اما سوپ مرغ می تواند اثرات ضد التهابی از خود نشان داده و در مقابله با بیماری بسیار مؤثر باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد