اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر کلسترول بالا نمی خواهید از نوشیدن این 4 نوشیدنی پرهیز کنید

کلسترول بالا یکی از مشکلات سلامتی است که می تواند تاثیر منفی بسیاری بر روی بدن انسان بگذارد. شاید متوجه نشوید اما این 4 نوشیدنی می توانند باعث افزایش سطح کلسترول بدن شوند.

همانطور که غذایی که می خوریم می تواند تاثیر بسیاری بر روی سلامت ما داشته باشد، نوشیدنی هایی که در طول روز مصرف می کنیم نیز بر روی سلامت ما تاثیر گذار هستند.

ما در ادامه قصد داریم چهار نوشیدنی را به شما معرفی کنیم که می توانند باعث افزایش کلسترول خون شما شده و شما را در معرض بیماری های قلبی قرار دهند. پس یادتان باشد که این نوشیدنی ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

1. نوشابه های گازدار: نوشیدنی های قندی ارتباط مستقیمی با کلسترول بالا دارند. یک مطالعه 12 ساله که شامل 6000 شرکت‌کننده بود، نشان داد که نوشیدنی‌ های قندی بیشتر توسط افرادی مصرف می شود که کلسترول بالاتری دارند از این رو می توان گفت که این رو مورد با یکدیگر ارتباط دارند.

قهوه

2. نوشیدنی های الکلی: این نوع از نوشیدنی ها علاوه بر اینکه کالری زیادی را درون خود جا داده اند و می توانند باعث چاقی و بیماری های کبدی شوند، باعث افزایش سطح کلسترول خون شما نیز شده و قلبتان را در معرض خطر قرار می دهد.

3. قهوه بدون فیلتر: احتمالا تا به امروز فیلتر های کاغذی قهوه را دیده اید. این فیلنر ها باعث می شوند تا چربی موجود در قهوه کاهش یافته و در نتیجه سلامت بدن شما حفظ می شود. در واقع قهوه هایی که با مواد دیگر مانند خامه تهیه می شوند و همچنین قهوه ساده بدون فیلتر (مانند فرنچ پرس) می تواند سطح کلسترول خون را افزایش دهد.

4. میلک شیک: این نوشیدنی که طرفداران بسیاری زیادی نیز دارد می تواند باعث افزایش سطح کلسترول بد خون شده و همچنین سطح کلسترول خوب خون را نیز کاهش دهد که برای سلامتی بسیار خطرناک است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد