اونس طلا2315.74
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,500,000

بهترین مکمل برای سیستم ایمنی بدن که به شما در جلوگیری از بیماری کمک می کند

با نزدیک شدن به زمستان افراد بسیاری این دغدغه را دارند که چگونه می توان برای بیماری های پیش رو سیستم ایمنی مان را قوی کنیم. حال مکملی وجود دارد کخ می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

یک رژیم غذایی متعادل، خواب کافی، سپری کردن زمان کافی خارج از منزل و فعالیت روزانه اجزای مهمی برای ایجاد یک سیستم ایمنی قوی هستند. در کنار این موارد مکمل ها نیز می توانند به شما کمک کنند.

مجموعه ای از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ترکیبات وجود دارد که می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی شود اما بهترین مکمل برای قوی کردن سیستم ایمنی چیست؟

روی یک ماده مغذی ضروری است که در رژیم غذایی از طریق غذاهایی مانند صدف، گوشت قرمز، غذاهای دریایی، حبوبات و غلات غنی شده به دست می آید.

کسانی که این غذاهای حیوانی را به طور منظم می خورند احتمالا مقادیر کافی روی مصرف می کنند. با این حال، کسانی که از رژیم‌های غذایی گیاهی پیروی می‌کنند، بیشتر در معرض کمبود این ماده مغذی هستند.

مکمل

روی با مبارزه با باکتری‌ ها و ویروس‌ ها به حمایت از سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و تصور می‌ شود افرادی که سطوح پایین روی دارند در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ذات‌الریه و سایر عفونت‌ها قرار دارند.

به علاوه طبق گفته مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، زمانی که روی به شکل قرص یا شربت مصرف شود، می تواند مدت زمان سرماخوردگی را کاهش داده و به بهبودی سریع آن کمک کند.

در حالی که تحقیقات بیشتری برای تعیین مقدار ایده آل مکمل روی لازم برای کاهش علائم بیماری، مانند سرماخوردگی، مورد نیاز است، مصرف روزانه توصیه شده برای زنان بزرگسال 8 میلی گرم و برای مردان بزرگسال 11 میلی گرم است.

البته توجه داشته باشید که بهتر است پیش از مصرف مکمل، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا درباره این که آیا کمبود روی دارید یا نه اطلاع لازم را کسب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد