اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 چیز که درباره دی کاپریو نمی دانستید (بخش اول)

لئونادرو دی کاپریو یکی مشهور ترین بازیگران هالیوود است که در فیلم های مختلفی بازی کرده و محبوبیت بسیار بالایی در میان طرفداران سینما و فیلم دارد.

این بازیگر برجسته که توانسته است تا به امروز جوایز ارزنده ای از جمله اسکار بهترین بازیگر را از ان خود کند در فیلم های مختلفی مانند گرگ وال استریت، تایتانیک و رومئو و ژولیت بازی کرده است.

دی کاپریو به عنوان یکی از بازیگران قدرتمند و بسیار مطرح در جهان شناخته می شود که طرفداران بسیاری تیز دارد. اگر شما هم به او غلاقه مند هستید ما در اینجا قصد داریم حقایقی درباره او را به شما بگوییم که تا به امروز نمی دانستید.

1. هنگامی که مادر دی کاپریو وی را داخل شکم خود داشته است اولین بار رو به روی یکی از نقاشی های لئوناردو داوینچی لگد می زند و از این رو نام لئوناردو برای او انتخاب می شود.

2. در دوران جوانی دی کاپریو دیگران به وی می گفتند که بازیگر خوبی نخواهد شد. همچنین از او خواسته شده بود تا نام خود را به لنی ویلیامز تغییر دهد تا برای مخاطبین آشنا تر باشد.

دی کاپریو

3. اولین نقشی که توانست برای دی کاپریو محبوبیت به ارمغان بیاورد، نقش برادر معلول شخصیت جانی دپ بود که وی در 19 سالگی آن را بازی کرد.

4. وی در سال 1996 توانست نقش مرد را در اقتباس از رومئو و ژولیت به دست آورد. طبق گفته او، برای نقش ژولیت افراد زیادی تست دادند اما دیکاپریو می خواست کلر دانز این نقش را بازی کند و همینگونه نیز شد.

5. دی کاپریو بزرگترین محبوبیتش را از طریق بازی در تایتانیک به دست آورد. با این حال وی می گوید من نمی دانم چگونه این اتفاق افتاد و این محبوبیت چیزی نیست که من برای آن تلاش کنم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد