اونس طلا2300.43
مظنه14,801,000
18 گرم3,416,800
ارزش سکه33,346,653
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

2 نشانه مهم که می توانید با آن مچ دروغگوها را بگیرید

برخی از افراد به دلیل دروغ گفتن های زیاد در آن تبحر پیدا کرده اند با این حال همواره نشانه هایی وجود دارد که قهار ترین دروغگوها را نیز لو می دهد.

لمس كردن بينى

در اصل اشاره لمس بينى نوع پيشرفته و پنهانى حفاظ دهان است. امكان دارد شامل چند مالش آرام در زير بينى يا يك لمس تقريبا سريع و نامحسوس باشد. بعضى از زنان اين اشاره را با يك ضربه كوچك محتاطانه برگزار مى‌كنند.

توجه داشته باشيد كه اين نوع اشاره و لمس بينى با خاراندن بينى خيلى متفاوت است. اين اشاره‌اى كه نشان از دروغگويى است تنها يك لمس كوتاه است و نبايد آن را با خاراندن بينى اشتباه گرفت.

نتيجه‌گيرى: فردى باهوش و بسيار ريزبين است، قبل از اينكه براي كارى اقدام كند آن را حسابى بررسي مي‌كند. او داراي حس ششم بالايى است و خانواده براي او از اهميت ويژه‌اى برخوردار است و سعى مي‌كند هميشه حامى آن ها باشد. منطقى فكر مىكند و بيش از اينكه اهل دروغ گفتن باشد پنهان‌كار است.

دروغ

سرفه كردن يا گرفتن دست جلوى دهان

بيشتر مردم سعى دارند تا اشاره دهان را با سرفه‌‌اى مصنوعى پنهان كنند. «همفرى بوگارت» وقتى در نقش گانگستر يا مجرم بازى مى‌كرد اغلب هنگام صحبت درباره كارهاى مجرمانه با ديگر گانگسترها يا وقتى كه توسط پليس بازجويى مى‌شد از اين اشاره استفاده مى‌كرد تا به طور غيركلامى نشان دهد كه راست نمى‌گويد.

اگر شخصى در حال حرف زدن از اين اشاره استفاده كند نشان دروغگويي است و اگر هنگام حرف زدن شما دهانش را بپوشاند علامت اين است كه فكر ميىكند شما داريد دروغ مى‌گوييد.

نتيجه‌گيرى: كسى كه هنگام دروغ گفتن سرفه مى كند يا با دست‌هايش جلوى دهانش را مى گيرد، فردى بدون اعتمادبه‌نفس است، توجه ديگران برايش مهم است و زود به اطرافيان وابسته ميىشود. او قابل كنترل است در كل از همسرش توقع زيادى جز محبت كردن ندارد. فردى مهربان و دليل دروغ‌گفتن‌هايش جلب رضايت طرف مقابلش است.

نكته مهم: وقتى فردى از اشاره دست به صورت استفاده مى‌كند، هميشه به معناى دروغگويى نيست با اين حال نشان ميدهد آن فرد ممكن است در حال فريب دادن شما باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد