اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند راحت، خش های روی گوشی خود را ازبین ببرید

ترفند: با خمیر دندان از شر خط و خش روی صفحه گوشی خود خلاص شوید.

خراش روی صفحه نمایش گوشی

از حوادث اجتناب ناپذیری که ممکن است خیلی اتفاق بیافتد، خش شدن صفحه گوشی است؛ مخصوصا اگر کلید و موبایل خود را در یک جیب می گذارید، احتمال خراشیده شدن صفحه نمایش شما بسیار زیاد است. اما آیا می دانستید که خلاص شدن از شر این خط و خش ها بسیار آسان بوده و با یک ترفند انجام می شود؟ حالب است بدانید که ماده جادویی آن را قبلاً در حمام خود داشته اید!

وسایل مورد نیاز:

تلفن، یک عدد گوش پاک کن، خمیر دندان ساده و سفید. (بدون ژل سفید کننده فانتزی با میکرودانه ها)

ابتدا مطمئن شوید که هیچ گرد و غبار یا کثیفی دیگری روی صفحه نمایش وجود ندارد زیرا نمی خواهید خراش بیشتری ایجاد کنید. سپس کمی خمیر دندان را روی نوک گوش پاک کن قرار داده و آن را با سخاوت روی خراش ها بمالید. با حرکات دایره ای کوچک نوک گوش پاک کن، روی خراش ها و اطراف آن را بکشید، اگر خراش خیلی عمیق نباشد، بلافاصله ناپدید شدن آن ها را خواهید دید. بقیه خمیردندان را با احتیاط با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

چگونه کار می کند؟

در واقع کاملاً منطقی است که خمیر دندان در این مورد کار کند. خمیردندان مسئول جلا دادن به دندان و مبارزه با پلاک روی آنها و کمک به یکنواخت شدن رنگ و سطح دندان ها است. اطمینان حاصل کنید که خمیردندان زیادی روی صفحه نمایش خود قرار نمی دهید زیرا ممکن است نقاط تاری روی صفحه نمایش خود ایجاد کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد