اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر قصد لاغر شدن دارید این چای خاص را امتحان کنید

نوشیدنی های طبیعی برای کاهش وزن بسیار محبوب هستند. در حالی که برخی از آنها تاثیر چندانی در این باره ندارند اما یک چای خاص وجود دارد که می تواند واقعا مؤثر باشد.

یک چای چینی خاص وجود دارد که چندان معروف نیست و بسیاری از افراد نام آن را نشنیده اند اما در واقع برای سلامتی بسیار مفید بوده و می تواند به فرآیند کاهش وزن سرعت ببخشد.

این چای پوئر نام دارد. چای پوئر یک چای محلی چینی است که محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد. برخی تحقیقات نشان داده است که این چای می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد.

چای پوئر از همان گیاه چای سبز و سیاه و اولانگ به دست آمده و مانند چای اولانگ تخمیر می شود اما فرایند تخمیر آن متفاوت بوده و پس از تخمیر برگ های چای در یک محیط مرطوب و در زیر نور آفتاب خشک می شوند.

چای پوئر

این چای به عنوان راز لاغری چینی ها شناخته می شود. چای پوئر مانع از تولید چربی بیشتر توسط بدن شده و به دلیل نقش آن در هضم و پاکسازی خون می تواند کلسترول خون را کاهش دهد.

یک تحقیق در سال 2011 نشان داد که نوشیدن چای پوئر به مدت دوازده هفته می تواند باعث کاهش دور کمر، از بین رفتن چربی احشایی، کنترل وزن و پیشگیری از چاقی مفید باشد.

دانشمندان بر این باورند که خواص لاغری این چای ناشی از تاثیر آن بر روی میکروبیوم روده است. تحقیقات بسیاری در این زمینه وجود دارد که باکتری های مفید روده می توانند بر روی وزن افراد تاثیر گذار باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد