اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازیگر محبوب سریال friends درگذشت

سریال friends یا همان دوستان یکی از محبوب ترین سریال ها در سرتاسر جهان است که هم اکنون نیز پس از به پایان رسیدن پخش آن طی سال های گذشته محبوبیت خود را از دست نداده است.

سریال فرندز را می توان محبوب ترین سریال در سراسر جهان دانست که بین سال های 1994 تا 2004 پخش شد و میلیون ها بیننده داشت.

این سریال 6 کاراکتر یا بازیگر اصلی داشت که نام های آنها فیبی، ریچل، راس، چندلر، جویی و مانیکا بود. در کنار این شخصیت ها، این سریال شخصیت دیگری به نام گانتر نیز داشت که در کافه کار می کرد و از محبوبیت بسیاری میان طرفداران سریال برخوردار بود.

گانتر

بازیگر نقش گانتر در صبح روز گذشته در خانه خود به دلیل ابتلا به سرطان پروستات درگذشت. وی که جیمز مایکل تایلر نام داشت از سال 2018 درگیر بیماری سرطان پروستات بود و علت مرگ وی نیز همین موضوع عنوان شده است.

این خبر برای طرفداران سریال فرندز بسیار شکه کننده بود چراکه در همین اواخر وی در بازدید مجدد عوامل و بازیگران سریال فرندز به صورت ویدیویی حضور داشت و به نظر سالم می رسید.

به گفته پزشکان این بازیگر، سرطان پروستات او که در سال 2018 به ان مبتلا شده بود، به استخوان هایش گسترش یافته و باعث شده بود تا این بیماری چندان قابل درمان نباشد.

جیمز مایکل تایلر

وی طی سال های پایانی عمر خود تلاش بسیار زیادی را در زمینه آگاهی بخشی در زمینه این بیماری انجام داده بود و همزمان با فرآیند درمان در فیلم های سینمایی مختلفی به نقش آفرینی پرداخت.

اگر شما نیز این سریال را دیده اید و از طرفدران آن هستید حتما نظر خود را درباره شخصیت گانتر، بازیگر آن جیمز مایکل تایلر و مرگ وی با ما در میان بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد