اونس طلا2414.89
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

به زودی منتظر ساخت ماشین های شرکت اپل باشید + عکس

یک شرکت تایوانی که از زیر مجموعه های اصلی شرکت اپل است دو خودرو را به بازار عرضه کرد که این کار نوید دهنده ورود ماشین های ساخت شرکت اپل به بازار خواهد بود.

شرکت تایوانی فاکس‌کان، که از تولید‌کنندگان اصلی تلفن‌های همراه آیفون برای شرکت اَپل است، با رونمایی از دو ماشین و یک اتوبوس الکتریکی ورود خود را به عرصه خودروسازی اعلام کرد.

فاکس‌کان ماشین‌هایش را با همکاری خودروساز تایوانی، یولون تولید خواهد کرد. این ماشین‌ها با نام فاکس‌کان فروخته نمی‌شوند و این شرکت آن ها را به سفارش شرکت‌های دیگر و با نام آن ها به بازار عرضه خواهد کرد.

فاکس‌کان بزرگ‌ترین تولید‌کننده محصولات اپل است. ورود این شرکت به خودروسازی شانسش را برای تولید ماشین اپل افزایش می‌دهد.

اپل هنوز به طور رسمی اطلاعاتی درباره تولید ماشینش منتشر نکرده، اما رسانه‌ها به نقل از منابعی در این شرکت اعلام کرده‌اند که این ماشین در سال ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد.

این مدل فاکسکان یک سدان است که توسط استودیوی ایتالیایی پینین فارینا طراحی شده و به گفته کارخانه شتابش ۲/۸ ثانیه و قدرت موتورش ۷۵۰ اسب بخار است .

این سدان که نامش مدل E است با هر بار شارژ حدود ۷۵۰ کیلومتر حرکت میکند . یولون ، خودروساز تایوانی که در این پروژه با فاکسکان همکاری میکند اعلام کرده این ماشین را قیمتی حدود ۳۶ هزار دلار به بازار عرضه خواهد کرد .

مدل شاسی بلند فاکسکان سال آینده به بازار می آید . به گفته سازنده ، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ماشین ۳/۸ ثانیه است و با هر بار شارژ میتواند تا ۷۰۰ کیلومتر حرکت کند.

با کاهش سود تولید محصولات الکترونیکی ، تولیدکنندگان تلفنهای همراه و لوازم خانگی به خودروسازی علاقه مند شده اند . به جز فاکسکان، سونی، شیائومی، هواوی و اپل برنامه هایی برای ساخت ماشین های الکتریکی دارند . اما همانطور که گفته شد رسانه ها به نقل از منابعی در شرکت اپل اعلام کرده اند که خودرو اپل در سال ۲۰۲۴ در بازار عرضه خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد