اونس طلا2325.96
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

چه اتفاقی می افتد اگر هر روز خیارشور بخورید و آب آن را بنوشید؟

ما برخی از مزایای خوردن خیارشور و آب آن را در اینجا لیست کرده ایم!

خیارشور

بسیاری از مردم نمی دانند که خوردن خیارشور فواید زیادی برای سلامتی دارد؛ وقتی مردم به خیارشور فکر می کنند، ممکن است بلافاصله یاد زنان باردار بیوفتند، اما آیا می دانستید که افراد زیادی می توانند از خوردن این گیاه سبز سود ببرند؟ اگرچه به نظر می رسد که این محصول چیزی بیشتر از خیار، نمک و آب نیست، اما از برخی جهات یک داروی چاره ساز واقعی می باشد؛ مهم است که بدانید: آب خیارشور نیز بسیار سالم است، زیرا حاوی بخش قابل توجهی از مواد مغذی است.

مزایای خوردن خیارشور و آب آن:

6. کاهش وزن

طبق مطالعه ای در ژاپن، مصرف روزانه سرکه منجر به کاهش وزن بدن می شود و خبر خوب، سرکه جزء اصلی خیارشور بغیر از خیار است.

5. رفع اسپاسم عضلانی

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف خیارشور و آب آن، باعث کاهش اسپاسم عضلانی در ورزشکاران می شود. اگر در حال آماده شدن برای یک بازی مهم هستید یا به طور عادی می ترسید که دچار مشکل شوید، خیارشور را به همراه یک لیوان آب آن امتحان کنید.

4. ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها

بر اساس مطالعه ای که مجله Cosmopolitan انجام داده است، خیارشور علاوه بر جلوگیری از گرفتگی عضلات، سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C و E است؛ یک معجون واقعی ویتامین و تعدیل کننده قدرتمند سیستم ایمنی بدن؛ به طور خلاصه، با سرماخوردگی و آنفولانزا خداحافظی کنید!

3. برای قاعدگی

اگر در بدترین روزهای پریود هوس خوردن چیزی شور می کنید، خیارشور ها عالی هستند. آنها نه تنها کالری کمی دارند، بلکه به دلیل اسیدیته از "هوس مزه کردن" نیز جلوگیری می کنند.

2. ارزان تر است

منابع زیادی مانند خیارشور برای سلامتی شما مفید هستند، اما بسیاری از این منابع یا داروها بسیار گران هستند. خیارشور، یک جایگزین عالی برای نوشیدنی های ورزشی گرانقیمت که در طول یا قبل از رفتن به باشگاه مصرف می کنید. با این حال، جای تعجب نیست که همه نتوانند مانند یک بطری نوشابه، یک لیوان آب خیارشور را بخورند. اما خیارشور، بسیار سالمتر از یک نوشیدنی انرژی زا پر از شکر است!

1. خیارشور در برابر از دست دادن خون

خیارشور یک منبع عالی از ویتامین K است. چکار میکند؟ ویتامین K مسئول انعقاد خون است، در صورت کمبود این ویتامین، حتی یک زخم کوچک می تواند منجر به از دست دادن خون زیادی شود. راه حل؟ درست است، خیارشور!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد