اونس طلا2336.27
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

این عادت غذایی باعث می شود به سرعت پیر شوید

همه ما پیر می شویم و این بخشی از طبیعت است. اما با این حال برخی از عادات سبک زندگی ما و به خصوص عادات غذایی مان در روند افزایش سن ما نقش دارد.

رژیم غذایی ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند بر روی تمامی جنبه های سلامتی تاثیر گذار باشد. از جمله این تاثیرات را می توان سرعت پیر شدن بدن دانست.

افزایش سن یک امر طبیعی است و همه افراد با آن رو به رو هستند. اما با یک رژیم غذایی سالم و حذف عادات غذایی بد می توان برای سال های بیشتری زندگی کرد و همچنین پیری دیتر به سراغ شما خواهد آمد.

غذا های فوق فرآوری شده را می توان بدترین عادت غذایی در یک رژیم غذایی دانست که می تواند باعث افزایش سریع سن شده و پیری بسیار زودتر از آنچه تصور می کنید به سراغ شما بیاید.

این غذا ها عموما سرشار از انواع مواد نگهداری کننده بوده و فاقد هرگونه مواد مغذی مورد نیاز برای بدن می باشند که از این رو خوردن آنها هیچ سودی برای شما در بر نداشته و می تواند لطمه های بسیاری به سلامتی شما وارد کند.

غذا های فرآوری شده

طبق گفته متخصصین سلامتی بسیاری از ناراحتی های جسمی، روحی، احساسی و رفتاری را می توان در غذاهای فرآوری شده جستجو کرد.

تحقیقات متعددی نشان داده اند که مصرف غذا های فوق فرآوری شده عملکرد سلولی را کاهش می دهند و با علائم پیری مانند مه مغزی، خستگی، نفخ، افسردگی، فشار خون بالا، درد مفاصل و موارد دیگر مرتبط هستند.

البته این به معنای حذف کامل غذا های مورد علاقه تان نیست. خوردن کم و هر از چند گاه این غذا ها می تواند بی ضرر باشد اما مصرف دائم و منظمشان آثار منفی که در بالا اشاره شد را به همراه خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد