اونس طلا2320.13
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

غذا هایی که باید همیشه در فریزر خانه خود داشته باشید

فریز کردن یکی از روش های خوب نگهداری از غذا به شمار می رود که در بسیاری از مواقع می تواند طعم و کیفیت غذا را نیز به طور کامل حفظ کند.

همه ما غذا های زیادی را از جمله گوشت و سبزیجات فریز می کنیم تا در هر زمانی بتوانیم به آنها دسترسی داشته باشیم. به خصوص در شرایط کنونی که زمان بیشتری را در خانه سپری می کنیم نیاز بیشتری به فریز کردن مواد غذایی داریم.

در ادامه قصد داریم به شما بهترین غذا هایی که می توانید فریز کرده و از انها نگهداری کنید را معرفی کنیم.

1. کلم بروکلی: بروکلی یکی از سبزیجاتی است که می توانید در فریزر قرار دهید و اطمینان داشته باشید که طعم و کیفیت ان افت نمی کند.

2. موز: یکی از بهترین راه برای نگهداری از موز های رسیده فریز کردن آنهاست. این کار مانع از خراب شدن موز شده و می توانید با استفاده از آن اسموتیی درست کرده، برای کیک استفاده کنید و یا همراه با بستنی بخورید.

3. حبوبات پخته: حبوبات در هنگام فریز شدن ارزش غذایی خود را از دست نداده و به طور کامل ان را حفظ می کند که یک خبر فوق العاده برای کسانی است که با حبوبات غذا های متوعی تهیه می کنند.

حبوبات

4. سیب زمینی خلال شده: سیب زمینی سرخ کرده یکی از خوشمزه ترین غذا ها به شمار می رود. اگر دوست دارید همیشه این غذا راحت تهیه کنید می توانید آن را فریز کنید.

5. خمیر کوکی: کوکی یکی از شیرینی های پرطرفدار است. اگر خمیر زیادی آماده کرده اید و نمی دانید با آن چکار کنید فریز کردن یک راه حل عالی است که می توانید مطمعن باشید کیفیت خمیر شما کاهش نمی یابد.

مواد غذایی دیگری مانند انگور، ماهی، ادویه جات تازه، انبه، اسفناج، سس و رب گوجه، نان، آب مرغ، هندوانه، ذرت و انواع توت ها را نیز می توانید فریز کرده و همیشه در خانه خود داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد