اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند لکه های روی تشک را به خوبی از بین ببرید؟

با این دو مرحله ساده تشک خود را دوباره تمیز کنید!

تشک

شاید تمیز کردن تشک کار زیادی به نظر برسد، اما فراموش نکنید که ارزشش را دارد؛ زیرا شما هر شب به طور متوسط ​​هفت یا هشت ساعت روی تشک خود می خوابید، روی آن عرق می کنید و سلول های مرده پوست روی آن باقی می مانند؛ پس تمیز کردن تشک در عین سختی، کاری ضروری است. ما در اینجا با گفتن فقط دو مرحله ساده به شما می گوییم که چطور این کار را انجام دهید!

دو مرحله ساده

به راحتی می توانید تشک خود را در دو مرحله ساده تمیز کنید. این مراحل توسط Carolyn Forte ، مدیر موسسه نظافت خانه انجام شده است. این توصیه ها را دنبال کنید و مانند یک کودک روی تشک تمیز خود بخوابید!

1. کنه ها و گرد و غبار را از بین ببرید

ساده ترین راه برای مقابله با گرد و غبار این است که سری مخصوص را به جاروبرقی خود وصل کنید و شروع به جاروی قسمت های بالایی و کناری تشک کنید و تا جایی که ممکن است گرد و غبارها را تمیز کنید. برای تمیز کردن گرد و غباری که در زیر سطح تشک قرار دارد، محکم سر جاروبرقی را فشار دهید. بعد از آن، از یک سری باریک برای ورود به درزها و لبه ها استفاده کنید. اگر بخارشور دارید، قبل از شروع جاروبرقی، تشک را بخارشور بکشید تا کنه ها را از بین ببرید.

2. لکه های قدیمی را پاک کنید

احتمال دارد لکه هایی روی تشک شما وجود داشته باشد. ساده ترین راه برای از بین بردن این لکه ها، یک ترفند ساده است. برای این کار، شما فقط به مقداری جوش شیرین، مایع ظرفشویی و پراکسید هیدروژن نیاز دارید. نیمی از پراکسید را در یک بطری بریزید و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید. در نهایت ، کمی مایع ظرفشویی به محلول خود بیافزایید. بطری را تکان دهید و از این ترکیب با پارچه یا برس برای تمیز کردن تشک خود استفاده کنید. بگذارید حدود 30 دقیقه خیس بخورد. سپس آن را با آب تمیز کنید. قبل از استفاده مجدد از تشک، اجازه دهید منطقه مورد نظر، به خوبی خشک شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد