اونس طلا2310.04
مظنه14,781,000
18 گرم3,412,200
ارزش سکه33,301,593
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

واکسن رازی در آینده نزدیک جزو مدار واکسیناسیون داخلی قرار می گیرد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: واکسن رازی از سوی وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و در آینده ای نزدیک جزو مدار واکسیناسیون داخلی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت طلا ،علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران ، درباره دریافت دوز سوم واکسن کرونا گفت: در حال حاضر دوز سوم واکسن کرونا به ۲ گروه کادر درمان و آن دسته از افرادی که در جبهه نبرد با کرونا قرار دارند و بیماران خاص، مثل بیماران ام اسی و آن دسته از بیمارانی که با بیماری سیستم ایمنی درگیر هستند تزریق می‌شود.

او درباره زمان تحقق دوز سوم واکسن کرونا به افراد مذکور خبر داد: نزدیک به ۵ روزی می شود که واکسینه کردن افراد مذکور در پایتخت آغاز شده است و همان واکسن‌های تزریقی دوز‌های گذشته تزریق می‌شود و اگر واکسن‌ها در دسترس افراد نبود آن‌ها می‌توانند از واکسن‌هایی با پلتفرم واکسن قبلی استفاده کنند.

او خبر داد: افرادی که واکسن سینوفارم در گذشته تزریق کرده اند می‌توانند واکسن سینوفارم و برکت را استفاده کنند و افرادی که واکسن اسپوتنیک زده می‌توانند واکسن آسترازنکا استفاده کنند.

زالی در ادامه درباره نداشتن تجویز اضطراری واکسن رازی اظهار کرد: این واکسن توسط وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفته، البته با توجه به سابقه خوبی که انستیتو رازی دارد در آینده نزدیک این واکسن نیز در مدار واکسیناسیون داخلی قرار می گیرد.

او تصریح کرد: این واکسن تا به امروز ۵ میلیون دوز تولید شده است و واکسن رازی با ویژگی در فرم‌های استنشاقی مطلوب است و طبق معیار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد