اونس طلا2414.52
مظنه14,521,000
18 گرم3,352,100
ارزش سکه32,715,813
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با شمخانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی امروز جلسه مشترکی با شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در محل دبیرخانه شورا برگزار کردند.

وی توضیح داد: در این جلسه نمایندگان پیشنهاداتی برای ارتباط مستمر و بیشتر کمیسیون امنیت ملی و شورای عالی امنیت ملی مطرح کردند؛ همچنین اولویت های کشور در حوزه امنیت و سیاست خارجی از جمله تحولات قفقاز و افغانستان، مسائل اقتصادی، بحث آزمایش زمین و لزوم طراحی و تلاش برای مثبت کردن رشد اقتصادی لوازم آن مورد بحث بررسی قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که نتیجه این جلسه همگرایی کامل بین نهادهای مختلف امنیتی کشور و نزدیک تر شدن تحلیل ها و محاسبات شود چون تصمیمات بر اساس همین تحلیل هاست لذا هر چه اجماع نظرات بیشتر باشد تصمیمات نیز دقیق تر و عالمانه تر و در راستای منافع ملی کشور خواهد شد.

عباس زاده در پایان گفت: با توجه به نظرات اعضای کمیسیون و استقبال آقای شمخانی از مباحث مطرح شده، امیدواریم این ارتباطات بیشتر و جلسات تداوم داشته باشد تا شاهد تلاش و هماهنگی و تعامل هم افزا بین دستگاه های امنیتی و سیاست خارجی باشیم، نتیجه همه این ها تامین امنیت بیش از پیش کشور و اقتدار و عزت ملی و منافع ملی خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد