اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پدرتان برای شما چگونه پدری است؟

این مسئله که پدر شما نیز مانند مادرتان نقش بسیار مهمی در ترتیب شما دارد قابل انکار نیست. اما نحوه پدری کردن او می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی توقعات و رفتار شما داشته باشد.

رابطه ميان پدر و دختر، رابطه ايي سرشار از توقع و ناكامي ، تحسين و ناديده انگاري، عشق و طرد است. شيوه هاي "پدري كردن" انواع مختلفي دارد:

١-پدر خوب : كمترين پيچيدگي را دارد؛ دخترش را بدون چشمداشت دوست دارد. هنگامي كه در كنار مردان قرار مي گيرد اجازه مي دهد كه " خودش " باشد.

٢- پدر غايب: به لحاظ عاطفي از دخترش فاصله مي گيرد . براي همين دختر به لحاظ احساسي آسيب پذير مي شود و هميشه در ولع عشق است .

٣- پدر نازپرور : طوري با دخترش رفتار مي كند كه انگار او يك كودك است، هر چه دخترش درخواست كند در اختيارش قرار مي دهد . پدر با چنين رفتارهايي وابستگي دخترش را به خودش تضمين مي كند.

٤- پدر منفعل: پدر از نقش سرپرست و رهبر خانواده كناره گيري مي كند و از آنجايي كه دختر چنين پدري مجبور است خودش پاسخ همه سوالاتش را بيابد، ديگر براي منبع قدرت احترامي قائل نيست.

پدر

٥- پدر سلطه گر: از دختر مي خواهد كه از او اطاعت و فرمانبرداري كند و باعث مي شود دخترش هميشه دچار احساس ترس و ناامني باشد.

6- پدر اعتياد آور : به دستور دادن اعتياد دارد و در اين زمينه از دخترش استفاده و سوء استفاده مي كند . چنين دختري به شدت كمال گرا مي شود تا بدين طريق از خودش محافظت كند.

7- پدر آرماني شده : پدري كه دختر خود را به همسر خود و ديگر فرزندان ترجيح مي دهد و باعث مي شود دخترش احساس كند شخصي خاص و منحصر به فرد است. اين دختر سوگلي پدر است و "دختر بابا" ناميده مي شود . و از قضا براي چنين دختري خيلي دشوارتر از ديگران است كه بداند براي عشق پدر چه بهايي پرداخته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد