اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فرمانده نیروی دریایی ارتش :هیچ خطایی علیه کشور پذیرفته نیست

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : امروز هیچ خطایی حتی اگر ناخواسته علیه ایران هم باشد ،پذیرفته نیست.

به گزارش سایت طلا،امیرسرتیپ دریادار شهرام ایرانی روز دوشنبه در آئین تجلیل از خانواده های شهدا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر افزود: دشمنان بدانند که اولویت کاری در نظام جمهوری اسلامی مولفه قدرت است و آن هم قدرت برگرفته از آرمان های شهدا و بصیرتی که ولایت فقیه به جامعه می دهد ،است.

وی ادامه داد: برای دشمن قسم خورده چنین سئوالی مطرح است که ولایت شما چه سلاحی دارد که همه را سردر گم کرده و همچنان محکم ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد : به برکت خون شهدا و رهنمودهای حکمیانه و هدایتگرایانه مقام معظم رهبری هم اکنون همرزمان ما در بیخ گوش رژیم غاصب و آمریکا در دریای سرخ حدود ۲ هزار کیلومتر آن طرف تر مشغول عملیات رزمایش هستند به طوری که دو فروند ناوشکن هم این عملیات ها را همراهی می کند و دشمن این جسارت و جرات تعرضی ندارد و همه این موفقیت ها به دعای خیر خانواده های شهدا است.

دریادار ایرانی افزود: امروز همه باید بدانند پشت این همه رشادت ها بصیرتی وجود دارد که به سادگی به دست نمی آید و این بصیرت دینی به مثابه همان مدالی است که خداوند لایق هرکسی نمی کند.

وی افزود : آن جوانی که پای مادرش را بوسه می زند ،رنج دوری خانواده را به جان می خرد و محبوب ترین اعضای خانواده اش را برای دفاع از ارزش ها ، آرمان های انقلاب و اسلام جا می گذارد و راهی سرزمین نا آشنا می شود و در برابر دشمنان با تجهیزات نظامی می ایستد و در راه تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به فیض شهادت هم می رسد ، این سلاح ارزشمند و جاودانه ملت ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : در دوران هشت سال دفاع مقدس آن زمان که دشمن در برابر ناوشکن سهند در خلیج فارس با تمام قوا و تجهیزات صف آرایی کرده بود و جوان غیور و شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایستاد ، بدانید به هیچ عنوان از تهدیدات توپ و تانک نمی هراسیم ؛ چرا که این جوان به سلاح معرفت و بصیرت الهی مجهز شده است و به دشمن هم پاسخ دندان شکن می دهد.

به گزارش ایرنا در پایان این آئین ،از تعداد ۴۹ خانواده شهدای ارتش و خانواده مدافع حرم استان مازندران با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد .

دیدار چهره به چهره فرمانده نیروی دریایی ارتش با فرزندان شاغل نیروی دریای دریایی از دیگر برنامه های دریادار ایرانی بوده که انجام شد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ، در سال ۱۳۵۹ تحت عنوان مرکز آموزش عالی علوم دریایی تأسیس و در سال ۱۳۶۰ با جذب اولین دوره دانشجویی رسماً فعالیت خود را آغاز نمود.

این دانشگاه از ۶ دانشکده عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی، مدیریت و کمیسر دریایی، علوم پایه و تفنگدار دریایی تشکیل شده است که اقدام به رفع نیازهای آموزش عالی نیروی دریایی و برخی از سازمان‌های دریایی کشور، در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد