اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فواید هر روز نوشیدن چای برای سلامتی را بخوانید

برای بسیاری از ما ایرانی ها نوشیدن روزانه چای یک کار جدید نیست. اگر شما هم در این دسته قرار دارید و هر روز چای می نوشید از این اثار مثبت سلامتی بهره خواهید برد.

چای در کنار قوه به عنوان دومین نوشیدنی پر طرفدار در جهان به شمار می رود. سه نوع چای سیاه، چای سبز و چای اولانگ پرطرفدار ترین انوع چای ها هستند که نوشیدن هر سه می تواند مزایای سلامتی بسیاری را به همراه داشته باشد.

ما در ادامه برخی از مزایای نوشیدن چای را به شما خواهیم گفت که شما را ترغیب می کند هر روز این نوشیدنی را در خانه دم کنید و در کنار خانواده یا دوستان خود بنوشید.

1. اگر در کنار چای خود از قند یا شکر و یا دیگر شیرین کننده ها استفاده نکنید می تواند یک راهکار عالی برای کاهش وزن باشد چراکه معده شما را پر کرده و کالری بسیار پایینی دارد.

چای سبز

2. اگر به دنبال افزایش وزن هستید چای می تواند به شما کمک کند. تنها کافی است به همراه چای خود انواع شیرین کننده های طبیعی مانند خرما و... استفاده کنید تا وزنتان افزایش یابد.

3. چای به دلیل دارا بودن میزان بسیار زیادی از انواع آنتی اکسیدان ها می تواند رادیکال های آزاد در بدن را کنترل کرده و در نتیجه باعث کاهش التهاب در بدن شما شود.

4. در گذشته تصور می شد که کافئین موجود در چای باعث افزایش وزوز گوش می شود. با این حال تحقیقی که اخیرا انجام شد خلاف آن را ثابت کرده و پیشنهاد کرد که نوشیدن چای می تواند باعث کاهش وزوز گوش شود.

چای سیاه

5. تحقیقات اخیر نشان داده است که چای های سبز، سیاه و یا سفید ترکیباتی را درون خود جای داده اند که می تواند از ابتلا به برخی سرطان ها از جمله سرطان پوست پیشگیری کند.

6. چای دارای گروه قدرتمندی از مواد مغذی است که می تواند تشکیل استخوان را تحریک کرده و به کند شدن تجزیه آن کمک کرده و از پوکی استخوان که به استخوان های شکننده نیز معروف است محافظت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد