اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موجود دریایی عجیبی که جان پسربچه ای را گرفت

به تازگی یک پسر بچه تگزاسی به دلیل گزش آمیب مغزخوار در آب جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت طلا ، به نقل از livescience، به تازگی در تگزاس آمریکا یک پسر بچه که سن و نامش فاش نشده پس از شیرجه زدن در استخر به دلیل وجود آمیب مغز خوار جان خود را از دست داد.

به گفته مقامات بهداشت این کشور کودکی با علائم حاد به یکی از بیمارستان‌های تگزاس مراجعه کرد که پس از آزمایش‌های اولیه، پزشکان متوجه شدند مغز و نخاع این کودک به دلیل گزش آمیب مغزخوار دچار آسیب شدید شده است. هرچند پزشکان تلاش کردند تا این پسر بچه را از مرگ نجات دهند، اما به دلیل آسیب شدید کوشش پزشکان بی فایده بود و کودک جان خود را از دست داد.

براساس گزارش ‌ها، Live Fowleri معمولاً در آب‌های گرم شیرین مانند دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و چشمه‌ها یافت می‌شود. نمونه‌های آب جمع آوری شده پس از تشخیص مشکل، به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ارسال شد.

در بیانیه‌ای آمده که سازمان بهداشت این کشور تأیید کرد، نمونه‌ها برای N. fowleri مثبت بوده و آب استخر پد چلپ چلوپ منبع احتمالی عفونت بوده است.

به گفته مقامات، این حیوان در منبع آب آشامیدنی شهر آرلینگتون وجود ندارد زیرا آب‌های آشامیدنی دارای یک دستگاه جلوگیری از برگشت جریان است که سیستم آب تاسیسات را از سیستم توزیع آب شهر جدا می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد